Gå for wordpress.com
Hei.
Artig konsept du tenker på her - og regner med det er et tema som kan få mange besøkende. Har selv brukt timesvis på å finne informasjon om turmat.
Det jeg tror du må fokusere på i første omgang er å produsere artikler/oppskrifter og skape trafikk inn til siden din. Uten trafikk hjelper det ikke hvilken host du bruker, hvor mye du betaler eller hvor stor lagringskapasitet du har. Det tekniske vil jo - så lenge systemet ikke er helt på bærtur - være underordnet i den fasen du er i nå.
Hadde jeg vært i dine tøfler ville jeg gått for et gratiskonsept som er ferdig til å bruke. Så kommer du i gang med det som er viktig - lage innhold og markedsføre siden din. Timene raser fort avgårde når du starter å knote med tekniske ting.
Jeg kan anbefale Wordpress.com. Da vil du ha muligheten koble til ditt eget domene (for noen kroner) samt eksportere alt innhold dersom du blir så stor at du må over på eget system. I forhold til søkemotorer vil det være smartest å koble til domenet ditt. Her finner du også alt du har behov for for å starte å legge inn og publisere artikler/oppskrifter/reklame eller hva du legger ut.
Lykke til!