Rune Hansen - du har ikke kommet med noen USP! Det svaret ditt kan ikke sees på som USP!!
Og, å unnskylde seg med lang arbeidsdag, tøff weekend etc når ting ikke er på grep blir for meg for dumt!!!
At dere i det hele tatt tenker utenfor Norges grenser med et navn som reklameplass.com gir meg anelser om at dere ikke vet hva dere driver med!!!
Istedet for å komme med korte konkrete USP så blir du med i en lang diskusjon rundt dine egne tjenester og unnskylder alle tingene dere gjør!
Rett dem opp - fortell om det - få skryt!
Gjenta dette så mange ganger dere kan, så kanskje dere kan få litt kreditt! Nå graver du/dere deg/dere lenger og lenger ned!
Jeg sitter med en følelse av at du/dere ikke har erfaring fra verken media eller salg! Har man ikke kompetansen så må man hente den inn - for det er tydelig at dere ikke har helt grep på det!
Dette ble veldig negativt - men, når vi er på nesten 40 poster i denne tråden og du enda ikke har kunnet komme frem med et eneste sterkt argument så er det på tide du får en liten vekker!!!
Hei igjen,
Er det noen som har sagt at det bare er domene Reklameplass.com som er tilsluttet våre tjenester?
Når det gjelder å grave seg ned..
har vel heller inntrykk av at de fleste som skriver her inne driver en konkurrende virksomhet Har forsåvidt fått med meg her i livet at jeg ikke skal snakke "dritt" om andre og det har jeg ikke til hensikt heller
Vi svarer på spørsmål, men er forsåvidt ikke intr. i å rakke ned på andre. Er det så at du har store erfaringer med våres systemer så kunne jeg ha hatt en liten forståelse for din frustasjon, meld inn ditt nettsted, ha litt tolmodighet og så kom tilbake med påstander som i utgangspunktet kan være riktig for deg.. vi har hver vår erfaring i livet.
Så hvorfor ikke samarbeide, ingen tjener på å motarbeide hverandre
Reklameplass.com har kommet for å bli, likså andre adsprogrammer.
Egentlig som jeg har skrevet tidligere, det var ikke i våre planer å diskutere dette i et åpent forum.. MEN Idar Vollvik sa en gang til meg.. "
jo mere man stikker "trynet" frem, jo mere reklame får man...om den er dårlig eller god..spiller ingen rolle. Alle har sin oppfatning og det er det som er så unikt med oss mennesker"
Idar Vollvik bygde opp Chess fra ingenting, hvorfor? Han var med der det skjedde, svarte på alt av kretikk og passet på at pressen hele tiden hadde noe å skrive om ang. selskapet Chess og hovedpersonen selv. Jeg kaller dette seriøsitet når man setter seg selv i front!
En liten historie
Til dere alle sammen, vi lurer ingen med Reklameplass.com, når det gjelder evt. konkurenter, det er plass til oss alle og ingen tjener på å snakke dritt om hverandre. Det positive med dette er jo at vi hvertfall holder dette forumet med godt stoff, kanksje en del av driften her også dreier seg om reklameinntekter? Se det positive.. søkemotorene finner alt sammen!
Ha en fin kveld folkens!
Med vennlig hilsen
Rune Hansen
Reklameplass.com - Internet Advertising - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass - Advertising technology - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass