Noen andre enn meg som fikk lyst og shoppe nå?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe... Jeg kom akkurat over denne lille nettbutikken..:

Perfect shoes-Designerstvletter fra Italia, Usa. : Hjem (NB: Det kommer musikk i høyttalerne her)

Sånn helt ærlig, ville noen her inne noen gang finne på og shoppe i denne butikken? Selv satt jeg her med 40-50 faner åpen i Firefox, og bare det at denne ene plutselig skulle smelle ut med musikk gjorde meg ikke bare godt tullete oppe i greiene :p

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja du sier noe. Tro det eller ei, men jeg leste ikke domenenavnet der før jeg nevnte dette her. Tenker det betyr at jeg burde lagt meg for lenge sia. :)

perfect shoes

New Member
Kjøpt av Perfect shoes mange ganger jeg-Råe støvletter

Hehe... Jeg kom akkurat over denne lille nettbutikken..:

Perfect shoes-Designerstvletter fra Italia, Usa. : Hjem (NB: Det kommer musikk i høyttalerne her)

Sånn helt ærlig, ville noen her inne noen gang finne på og shoppe i denne butikken? Selv satt jeg her med 40-50 faner åpen i Firefox, og bare det at denne ene plutselig skulle smelle ut med musikk gjorde meg ikke bare godt tullete oppe i greiene :p

Jeg har handlet der 5 ganger og er fornøyd.At de bruker zoomshare domenet betyr ingenting.At de har pagerank 3 i google er jo heller ikke dårlig.De har faktisk masse lekre støvletter,sko som er unike.
Kvinner er målgrupppen her ikke computer nerds som prøver å tjene penger etter boka!Det morsomme her er at siden NÅ får enda mer trafikk pga seppola.Nå har siden ca 500 brukere pr dag har jeg blitt informert.Fra 20-40 salg pr dag.Skoene koster i snitt 1000kr pr par så det tjener garantert gode penger vil jeg tro.

Perfect shoes-Designerstvletter fra Italia, Usa. : Kundeanbef

Perfect shoes-Designerstvletter fra Italia, Usa. : Hjem

Perfect shoes-Designerstvletter fra Italia, Usa. : Kjpsbeting

htt://www.perfectshoes.zoomshare.com

neXon

Medlem
Dette er langt fra det verste jeg har sett. Det er nok av kjøpere der ute. Ser at de har en facebook gruppe også, med hele 77 tilhengene. PR3. Tror faktisk den selger litt :)

PS: Har en søster på 12 år som har laget egen picxo butikk. Selv hun har fått noen salg...hehe

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tja. En kan jo aldri vite... 77 tilhengere på en slik nettbutikk når den attpåtil er norsk er jo ikke dårlig.

Må si jeg gleder meg til og høre hvordan det går med din søster når hun fyller 20. Da sitter hun sikkert steinrik med norges mest suksessfulle nettbutikk. :D

picxx

WF 09
Jeg har handlet der 5 ganger og er fornøyd.At de bruker zoomshare domenet betyr ingenting.At de har pagerank 3 i google er jo heller ikke dårlig.

Bare det at du handler i egen butikk sier jo litt om hvor bra den er ;)

Selvsagt er det ikke noe som tilsier at butikken må selge dårlig, at selve butikken er dårlig eller at produktene du selger er dårlig bare fordi du selger fra en slik side.
Men likevel, om du ikke er en, som neXon's søster, 12 åring som prøver å spe på lommepengene ville jeg nok sett meg om etter andre løsninger etterhvert om det er sant at du allerede selger så bra som du sier du gjør, for du går nok glipp av mange salg, ikke minst hva gjelder søkemotoroptimalisering, på en slik side.
Noe du også bør tenke på er at du nå er med på å bygge opp tjenesten zoomshare, og ikke brukere til ditt eget domene på nett.

Når man deretter tar i betraktning at det vil koste deg rundt en tusenlapp i året for eget domene og hosting (profitten av 2 salg?) hadde nok ikke jeg vært i tvil om hva jeg ville gjort :)

Uansett, lykke til med videre salg, uansett hbilken løsning du kommer til å velge. :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du Picxx? Hvordan i all verden klarte du og prestere og skrive det der? Det finnes jo faktisk ikke en eneste bruker her inne som heter Perfect Shoes..:confused:

picxx

WF 09
Øh!!...er det bare jeg som liksom ser den posten over neXon sin da??

Topp