Skriv mange ord for hver enkelt lenke
Du bør vel ha minst 100 ord pr tekstlenke. Og den teksten du skriver må være relevant. Tenk også pyramide når du skriver. Viktigst på toppen osv...
Men at du skulle bli straffet av Google for å ha en lenkeguide (for det er vel det du skal ha)??? Det tror jeg ikke noe på. Finnes jo mange slike der ute som ikke straffes.
Eksempel;
Forskjellen på Fagmann.no og andre søketjenester
Har du tenkt å bygge hus? Da bør du se på Fagmann.no
Ingen kan ikke kjøpe seg plass hos Fagmann.no. Det avgjørende er at tilbyderen innfrir våre kriterier for oppføringen. Kriteriene er satt for å sikre forbruker og leverandør en trygg handel. Enten du skal bygge hus, pusse opp bad, eller annen rehabillitering kan du være sikker på at de du finner oppført her har både erfaring og den kompetanse for å kunne utføre et godt håndverk. I tillegg har både du og entreprenør tilgang på alt av nødvendige kontrakter for forskrifter.
Vi tilstreber å kun ha dyktige og kvalifiserte fagmenn i vår database over leverandører som kan bygge hus.
De som bruker en tjeneste som fagmann.no setter kvalitet i høysetet. Det er sluttproduktet og dets evne til å svare til kjøperens forventninger som er viktigst.
--------------------------------------------------
Der har du over 100 ord med en tekstlenke på det jeg ønsker mest treff på.
Og samtidig fikk jeg slengt inn litt reklame for Fagmann.no også
Spørsmål til dere andre.
Den lenke jeg la inn nå i denne posten. Hjelper den meg rent SEO-messig fra dette forumet?