Morsomt med PR

tulling99

Medlem
908 lenker inn til rock-songs.com, det er et knalldomene forresten. 1800 om dagen, kan jeg tippe $12 i adsense inntekt om dagen. Synd det ikke er penger i musikkadsensereklamer.

Hehe, nei... Er en tråd om det her et sted der jeg klager på 5 dollar om dagen.. Nå er det vel ca. 7 dollar om dagen. Det er jo ikke så bra innhold kanskje. Knalldomene? takk!

webpiken

Medlem
Jeg synes egentlig hele resultatet på Yahoo Site Explorer er bogus.

Om man ser nærmere på resultatene, så viser den jo lenker fra ens egen side også ...

Og er man så heldig at man ligger som lenke i f.eks. en venstremeny på et nettsted med 10 000 sider indeksert, så regnes det som 10 000 innlenker ...

tulling99

Medlem
Siden jeg er OP av denne tråden og allerede er off topic fortsetter vi off topic.

tulling99, hvordan er ctr på nettstedet? Du bør vel klare 25%?

CTR er 1.69%

Hvis du har noen gode tips så tar jeg de gjerne imot! :D

Men jeg har prøvd mye rart, med forskjellige farger spesielt.. men de som matcher siden har virka best.

Tonny Kluften

Administrator
Hvor er det dere henter disse antallene fra?

Hva får dere på spillnett.no ?

5899 lenker. Det er fra yahoo.

CTR er 1.69%
Hvis du har noen gode tips så tar jeg de gjerne imot! :D

For det første må du ikke sende bort besøkende til about.com.

Har du prøvd "nested adsense":
mod_html - one of the most useful Joomla modules | Joomla Components | / | Joomla

Prøv det, uten å ha noe mere enn tekst og èn adsense over folden. Ikke noe menyer eller noe, kun tekst og adsense. Men nest adsense til venstre, ikke til høyre som på den siden jeg linket til over.

Sist redigert:
Topp