Kjapp tilbakemelding:
- Investér i en ny, og profesjonelt laget logo. Den du har nå ser billig og "non-trustworthy" ut. Ville tenkt meg om to ganger før jeg klikket på linkene dine.
- "Kjøp produkt" knappen din er ikke noe pen. Den oppfordrer ikke til kjøp. Og hvorfor skrive "produkt" der i første omgang?
- Hvorfor heter Facebook-siden din ikke det samme som websiden din?
- Promoteringen av de sosiale mediene du bidrar på virker ikke så veldig gjennomtenkt. Vil du at folk kjøper tingene dine (eller andres ting gjennom deg), eller vil du at de liker deg på facebook? Hva tjener du mest på? Flytt disse boksene lenger ned på siden.
- Søkeboksen din får for lite fokus, og lider også av et litt klønete design. Bruk noen timer på å få det til å se fint ut, så blir det brukt mer.
- Når du har infinity-scroll på siden din, er det ikke vits i å ha noen footer. Hver gang jeg prøver å trykke på den, forsvinner den bare lenger nedover siden. Vil anbefale å heller hente mer produkter ved å trykke på en knapp - så føler brukeren at han / hun har mer kontroll.
- Produktviseren din på toppen av siden bytter altfor fort til at du har så mye tekst der. Kommer gjennom omtrent 1/3 av teksten før den bytter.
- Det er endel ting som trengs å oversettes.
- Nettbutikker burde ikke ha annonser fra Google Ads.
- Produktsidene dine er veldig rotete. Det er en google-reklame, det er 5 andre produkter over produktet jeg klikket på, og masse sos på høyresiden.
Noe du kan begynne med i alle fall
Lykke til med siden din!