Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Morsomme Gaver

CB-Web

Medlem
Hola!

Har nå laget en ny "side/nettbutikk/affiliateside" (hva du vil kalle det) og kunne gjerne tenkt meg noen tilbakemeldinger på den :)

Morsomme Gaver

Er det noen som har noen morsomme produkter/gadgets som dem vil ha på siden er det bare å sende meg en pm, så ordner vi det :cool:
 

selbekk

Medlem
Kjapp tilbakemelding:

- Investér i en ny, og profesjonelt laget logo. Den du har nå ser billig og "non-trustworthy" ut. Ville tenkt meg om to ganger før jeg klikket på linkene dine.
- "Kjøp produkt" knappen din er ikke noe pen. Den oppfordrer ikke til kjøp. Og hvorfor skrive "produkt" der i første omgang?
- Hvorfor heter Facebook-siden din ikke det samme som websiden din?
- Promoteringen av de sosiale mediene du bidrar på virker ikke så veldig gjennomtenkt. Vil du at folk kjøper tingene dine (eller andres ting gjennom deg), eller vil du at de liker deg på facebook? Hva tjener du mest på? Flytt disse boksene lenger ned på siden.
- Søkeboksen din får for lite fokus, og lider også av et litt klønete design. Bruk noen timer på å få det til å se fint ut, så blir det brukt mer.
- Når du har infinity-scroll på siden din, er det ikke vits i å ha noen footer. Hver gang jeg prøver å trykke på den, forsvinner den bare lenger nedover siden. Vil anbefale å heller hente mer produkter ved å trykke på en knapp - så føler brukeren at han / hun har mer kontroll.
- Produktviseren din på toppen av siden bytter altfor fort til at du har så mye tekst der. Kommer gjennom omtrent 1/3 av teksten før den bytter.
- Det er endel ting som trengs å oversettes.
- Nettbutikker burde ikke ha annonser fra Google Ads.
- Produktsidene dine er veldig rotete. Det er en google-reklame, det er 5 andre produkter over produktet jeg klikket på, og masse sos på høyresiden.

Noe du kan begynne med i alle fall :) Lykke til med siden din!
 

CB-Web

Medlem
Takk for innspill selbekk, setter pris på det :)

1.Ja skal det, logoen er kun laget med en online generator for å se hvordan det blir. Logo kommer snart.
2. Ikke pen? Kan du utdype hvorfor? Feil i str, layout etc? Jeg skrev produkt fordi det er produkter. Bare å komme med innspill. Dette er en side jeg har laget de siste dagene, dermed ikke 100% ferdig.
4. Fordi morsomme gaver er en del av morsomt.net, ny FB side har jeg ikke tenkt på enda.
5. Kan du utdype mer hvorfor det ikke er gjennomtenkt med den layouten?
6. Som sagt, helt nytt og derfor jeg trenger tilbakemeldinger, takk for tipset :)
7. Når du er inne på kategorier eller et enkeltprodukt så ser man footer, men ser poenget ditt.
8. Nok et godt tips, skal titte på dette :)
9. Hvor trengs det oversettelser? Har jeg oversett noe kanskje?
10. De over produktet er i stedet for "Nylige Produkter".. Ser nå at kategori sidebaren er helt feil i layout, var fin på annen pc i stad, skal fikses.

Igjen takk for tips, dette hjelper mye :)

Ha en fin dag videre!
 

selbekk

Medlem
2. Ikke pen? Kan du utdype hvorfor? Feil i str, layout etc? Jeg skrev produkt fordi det er produkter. Bare å komme med innspill. Dette er en side jeg har laget de siste dagene, dermed ikke 100% ferdig.

Jeg synes disse knappene er veldig stygge. Merkelig blåfarge, en knapp er firkantet mens de andre har runde kanter, det er for lite padding fra kanten av boksen, og det at du selger produkter er vel underforstått.

4. Fordi morsomme gaver er en del av morsomt.net, ny FB side har jeg ikke tenkt på enda.

Det burde kanskje fremgå av siden at du er en del av et større nettverk?

5. Kan du utdype mer hvorfor det ikke er gjennomtenkt med den layouten?

Som jeg nevnte innledningsvis - de tar opp skjermplass som du kunne brukt til å selge ting. For det første er ikke Facebook og Twitter-boksene så veldig pene, for det andre så står de i veien for at jeg kan få lese mer om produktene du tjener penger på. Besides - dette er typiske widgets man putter i sidebars, ikke på toppen av siden.

7. Når du er inne på kategorier eller et enkeltprodukt så ser man footer, men ser poenget ditt.

Når man er inne på kategorier eller et enkeltprodukt må du gjerne vise en footer. Det får du bare kode deg rundt :)

9. Hvor trengs det oversettelser? Har jeg oversett noe kanskje?

Når man laster nye produkter med lazyloadern din står det "Loading...". Når man trykker på en kategori står det morsommegaver.net/category/kategorinavn. Slike ting.

Du trenger ikke forsvare at siden din er ny og akkurat laget - det er de fleste sidene som legges ut her. Tenk på det som en beta-testing periode.
 

CB-Web

Medlem
1. Jeg syntes selv det så bedre ut med firkantet øverst i forhold til boksene og slideren.
2. Joda helt sant det, sitter med det nå når du nevnte det :)
3. Takk for tipset.
4. Da er vi enige ;)
5. Ja satan, der ser du, småting som jeg har oversett :) Det er jo beta testing nå, derfor jeg spør om tilbakemeldinger på den.. Og akurat derfor jeg forsvarer den med det argumentet..

Igjen, takk for tilbakemeldinger :)
 

CB-Web

Medlem
Yeah I know, planen var en norsk side som tiwib, dude I want that og lignende sider ;) Leste intervju med han som startet tiwib og ble inspirert til å gjøre det samme på norsk.. Er et wp theme basert på tiwib som jeg har endret litt på ;)
 
Sist redigert:

Mando23

Medlem
Hvis themet er ferdilaget og basert på en helt like side. Og alle produktene er fra Coolshop, dvs ingenting kommer fra deg. Hva ønsker du egentlig tilbakemelding på?
 

CB-Web

Medlem
For eksempel slike ting som selbekk nevner, dermed kan jeg gjøre siden bedre og legge til rette for besøkende, kanskje siden blir helt annerledes etterhvert, kanskje ikke.. Derfor jeg liker tilbakemeldinger på mine prosjekter.. Har flere annonsører, tar tid å legge til nye produkter vettu, startet med coolstuff sine produkter bare..
 
Topp