hehe..tror ikke det er snakk om millioner... var det ikke flere her inne som fikk invite da? Tror nok det skal være fult mulig å komme seg på den listen, om det var det som var målet..
Det er nok ikke særlige krav for å kunne delta. En av de som mottok premie for å være den verste kunden i siste periode hadde ikke tjent et rødt øre...Men applaus fikk han likevel fordi han torde møte opp.....ville vel ikke gå glipp av en gratisfest!!!
Det så utrolig morro ut. Jeg har dessverre ikke nok faste brukere til at jeg en gang kan signe opp hos mmmedier , synd egentlig da jeg stadig ser kampanjer jeg gjerne skulle ha kjørt. For ikke å snakke om den festen
Kanskje jeg bare skulle prøvd å signa opp, det ser ut til at de har en del kampanjer de andre "store norske" ikke har. Takker for sparket i ræva, brukernavn!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.