På mandag går turen ned til politiet her i Horten. Jeg anmelder MittOppdrag.no for å publisere en kommentar som en anonym bruker har lagt igjen på min profil. MittOppdrag.no har ikke vært villig til å snakke med meg om dette så det blir anmeldelse.
Så kommer pressemelding om at de er anmeldt, den blir sendt til de media som tidligere har vist interesse for mittoppdrag sin praksis + andre.
Ang. det som står på mittoppdrag sin nettside, "MittOppdrag.no er et samarbeidsprosjekt mellom MittOppdrag AS, Nettavisen, A-Pressen m.fl."
Jeg skal se om styreformann i A-pressen (nå Amedia) Roar Flåthen vil gi en kommentar og om de stiller seg bak praksisen til mittoppdrag som går ut på at man må betale for å kunne slette negative kommentarer ( se
https://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/20008-mittoppdrag.html) og ellers få kommentarer fra impliserte parter. Roar Flåthen er en grei kar som nok tar tak i dette, styret ellers består av personer som er kjent som redelige og de får alle info om hva mittoppdrag holder på med.
På tide å leke litt journalist her, nok er nok og mittoppdrag.no ber om publisitet når de holder på slik de gjør, og jeg tror at ingen skal tvile på at jeg kan leke journalist på en måte som kommer til å koste dem ekstremt mye penger. Forøvrig har jeg nå satt av kr 150.000 til evt. rettsak hvis de nekter å fjerne falske påstander.
Og alt dette er de villige til å gå igjennom bare fordi de ikke vil snakke med meg, forstå det den som kan...