Herlig å se en ekte FRP-velger. Og som vanlig slynges det ut udokumenterte påstander. Jobber du som taxisjåfør RusselSim? Og du burde ta en kikk på Norgespatriotene, de er nærmere de meningene der enn det FRP er.
De som selger narkotika på gata er ikke de samme som søker asyl, du surrer og blander begreper og tror at alle innvandrere er like. Greit at du ikke gidder å være med å hjelpe mennesker i en uholdbar situasjon, men heldigvis er det mange nok i dette landet som bryr seg.
Haha jo asylsøkere er OVEREPRESENTERT når det kommer til dop salg i Oslo. Bare gå forbi Oslo S så ser du hvem som selger hva.
Bare å google litt så ser du at "påstandene" mine er fakta
Forstår deg godt hvis du bor på et trygt lite sted på landsbygda så hadde jeg sikkert mente det samme som deg, MEN om 20 år så skal jeg love deg at du ser realitetene også. Dette her var det Carl i Hagen advarte oss mot for 20 år siden, men ingen trodde på han. Flere og flere begynner å få øynene opp nå heldingvis
Se på Libanon, landet var kåret til et paradis av mange, men så begynte strømmen av muslimske innvadrere å komme. Se hva det har ført til nå, terrororganisasjoner på rekke og rad.
Angående det med "Norgespatriotene" så er den påstanden så ubegrunnet og usaklig at jeg lar den stå. Vennligst hold deg til fakta
Vurderte å stemme Demokratene, men det ble FRP pga Demokratene ikke har en sjanse likevel. Vigird kunne jeg aldri ha stemt fordi de er nasitiske. Hater nasisme like mye som jeg hater hijab og koranen.
Kall meg rasist om du vil det driter jeg i, men det er forskjell på rasisme og nasisme. Hva Hitler gjorde mot Norge kan aldri bli godtatt. Og ja kanskje jeg er patriot, fordi jeg er veldig stolt over å være Norsk
og å stamme fra Vikingene. Det som skjer med Norge nå ville aldri våre forfedre ha godtatt. Kun feminserte unge mennesker og 68ere godtar dette. Ville ikke ha byttet etnisiteten min med noe annet. Likevel respekterer jeg andre etnsike grupper som f.eks japanesere, vietnamesere og indere fordi de bidrar til utvikling i verden.