Kjapp og trygg hosting for Wordpress

.me - domener.. noe å satse på?

Helge

Profesjonell Googlesøker
tror de domenene har lik verdi som vanlige domener, altså mellom 40 og 300 kroner:p

de domenene som kommer til å være verdt mest for folk er vell de vanlige .com .net .org, da det er de folk automatisk skriver inn når de leter etter noe.

Men .me kan seff være verdt noen kroner for de som bor i montenegro, akkuratt som .no domener her i norge
 

sKrud

Meget sliten student
der tror jeg du tar feil Caper..

men alt med måte.. Et dårlig .me er verd mindre enn et dårlig .com.. eller like lite..

Men om du regger f.eks. :
fuck.me
suck.me
blow.me
see.me
rate.me
osvosv...
så tror jeg nok at de er verd _endel_

vet at de innen adult har drevet og hamstret disse en stund nå..
 

picxx

Well-Known Member
om en småfull gammel gubbe går inn på et domene som heter fuck.me , og liker det, hvilket domene tror dere da han vil pønsche inn neste gang han skal oppsøke domenet. Jupp, riktig, enten fuck.com eller fuckme.com ... om du vil brande et domene spiller det ingen rolle hvilket tld du sitter med, om du derimot vil hamstre noe type in trafikk er .no (for norge) og .com eller .net absolutt de beste domenene.
Vil nok ta noen år før den vanlige surfer skjønner at .me faktisk er et tld.
 

picxx

Well-Known Member
Forøvrig vil jeg si at .net er mye vanskeligere å jobbe med enn .com

Om du jobber mye i norge vil du nok ikke merke den store forskjellen. .net er ganske utbredt på norske domener (faktisk.....org også).
Folk som bruker type-in i norge bruker disse om hverandre.
Internasjonalt er det helt klart .com som tar over 70 prosent av type in trafikken.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Mens vi er inne på domenevaner.. her nede i Australia har dem alle låst .com.au inn i hodet sitt! Om jeg sitter bak noen og ber dem gå på domene.com kan jeg nesten garantere deg at dem legger til .au også!
 

picxx

Well-Known Member
Mens vi er inne på domenevaner.. her nede i Australia har dem alle låst .com.au inn i hodet sitt! Om jeg sitter bak noen og ber dem gå på domene.com kan jeg nesten garantere deg at dem legger til .au også!

Ingen som er normale i det kengulandet...det største adultdomenet i auz er et .au domen uten nakenehet, selv om de aller fleste greit ser pichunter f.eks.
 
Topp