Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Markedsplass plugin Wordpress

hurricane

Medlem
Finnes det en "markedsplass" plugin for wordpress?
Er ute etter å lage en Finn-aktig nettside. Altså en nettside hvor folk kan legge brukte ting ut for salg.

Eventuelt noen andre CMS som egner seg bedre?
 

hurricane

Medlem
Takker for alle svar!
Var litt usikker på hva jeg skulle søke på, marketplace som jeg først prøvde meg på ble helt feil.

Classifieds var dog akuratt hva jeg var ute etter.

@Tonny
Er ikke helt ute etter en klone av finn. Dette er en nettside hvor folk kun får legge ut en sjanger av produkter (elektriske komponenter).

Fant Another WordPress Classifieds Plugin | Classified Ads in Minutes For Your Wordpress Site som forøvrig virker lovende. Eneste problemet er at det ikke finnes noen språkpakke, er det noen her som har en norsk språkpakke de vil selge?
Ellers er det noen som vet om det er noen lett måte å sortere etter byer?
 
Sist redigert:

basicus

SEO Eggspert
Mener å ha hørt bra ting om denne her - WordPress Classifieds Theme | AppThemes - som da såvidt jeg skjønenr er en mer komplett løsning i et theme, ikke en plugin
Har den kjørende på Free Ads for buying and selling properties in Rehab City

Er ikke kjempeimponert for å si det sånn. Hele prosessen med å legge ut en annonse er krøkkete, og det er mye med løsningen som ikke fungerer godt nok. For eksempel er godkjenningsprosessen veldig merkelig og ulogisk.

Jeg venter på at de skal finne på en bedre løsning på prosessen med utlegg og godkjenning av annonser før jeg er villig til å si at dette er en ideell løsning.
 
Topp