Markedsføring på YouTube selges

Skapetrafikk

New Member
Hei alle sammen.

Jeg har sett etter nye annonseringsmuligheter og det er her jeg har funnet gullegget. Dette selskapet som lager små reklamesnutter og legger det inn før YouTube videoer har på grunn av ledig kapasitet laget et eget konsept. Fremdeles i pre-launch.

Selskapet er 13 år og har de siste 3 årene drevet med reklame via YouTube. De er en av YouTubes største betatestere. Det er mindre enn 2000 medlemmer world wide og jeg er en av de første i Norge. Det vil bli satt i gang med TV,radio,etc reklame i tillegg til at mange promoterer dette. NB! Du kan bruke annonseringen til hva du vil. Senere vil det bli muligheter f.eks å be om å få knyttet sin reklame til f.eks Norske populære YouTube videoer som det er mest unge folk som ser på. Altså veldig målrettet reklame. Vi kan også selge slik reklame til hvilken som helst bedrift, selv om de aldri blir med i konseptet.

Til din informasjon så satte YouTube ny rekord i Desember med over 33 milliarder visninger.

Send meg en melding om du vil ha flere opplysninger.

Om du bare vil ha trafikk fra YouTube, be om tilbud.

Geir

picxx

WF 09
Så det du sier er at dette selskapet produserer reklamevideoer.
I tillegg har de en avtale med youtube hvor man som annonsør fritt kan velge videoer fra youtube hvor man kan putte inn denne reklamen i begynnelsen av filmen?

Vil ikke dette bryte med youtube's egen TOS?

picxx

WF 09
Har vært innom youtube en del og ser at det på en del filmer er kommet reklame for chrome før selve filmen starter. Er det dette du snakker om?

Skapetrafikk

New Member
Hei igjen

Beklager sent svar, har ikke vært helt venn med maskinen i noen dager.

Produktet er visning av reklame før videoer på YouTube. Disse vil vises i 7-10 sekunder før videoen starter. Disse videoene legger selskapet ut selv, de legger ut pr i dag 10000 videoer pr dag. Du bestemmer selv hvilken type videoer du vil ha din reklame, dette styrer du med søkeord. En kampanje kan legges inn på 200 forskjelige videoer.

Jeg promoterer i dag flere websider. Gjennom forretningsdelen har jeg muligheter til enormt mye trafikk helt GRATIS, i tillegg promoterer jeg dette videre og tjener penger på det.

Samme hva folk driver med på nett, alle vil ha trafikk.

Håper jeg har fått med de fleste spørsmål.

Om dere vil se hva dette er, mitt brukernavn dot com

Geir

peterandrej

pensjonert moderator
Herregud. Det er jo et slags pyramidespill det der. CCP all over again. Gjetter vilt på at lena bjorna snart snakker om 2x2 matrix on steroids på bloggen sin.

Skapetrafikk

New Member
Herregud. Det er jo et slags pyramidespill det der. CCP all over again. Gjetter vilt på at lena bjorna snart snakker om 2x2 matrix on steroids på bloggen sin.

Dette har nok ikke noe med CCP å gjøre.
Men tipper nok at Lena skriver om dette etterhvert ja, hun ser også på nye måter for trafikk.

Geir

picxx

WF 09

100% enig med Peter her.
Bli med i OpportunityZoom, få de 200 første videoene gratis, kjøp pakker på 200 i etterkant for $200 hver pakke.

If you choose to use the 200 video ads to promote your OpportunityZoom Ad Agency Business... you double your ads to 400.

Helt i samme leia som CCP.... styr unna!

m.a.o. ikke noe samarbeid med google, men en masiv spamming med generiske vidoer som absolutt ingen er intressert i å se.

Topp