Markedsføring på YouTube selges

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg var et av WF's medlemmer som tok meg tid til og se gjennom presentasjonsvideoen tidligere i kveld. Om sant skal sies så sitter jeg desverre ikke igjen med andre tanker enn akkurat det Peterandrej sier, CCP all over again. Da denne karen begynte med snakket sitt om at vi bygget oss opp et nettverk med folk nedover i alle ledd ble jeg mer eller mindre oppgitt. Derimot TROR jeg det er en liten forkjell her da, og det var jo at de faktisk sa noe som helst om produktet også, og det's priser. Riktignok ikke like mye som han maste om hvor mye vi ville tjene for å bygge opp nettverk, men litt kom det nå frem.

YouTube - Berlusconi con strano 5 cerotto al centro commerciale
YouTube - American Idol - 8 Season 9 Episode 1 - Boston Auditions Par

Disse 2 filmene var et par filmer som var brukt som eksempel i presentasjonen, og "reklamene" i begynnelsen på disse er visstnok hva man her kan få inn på Youtube. Prisingen? Vel, den var så lav som $1 per video, og da hadde vi visstnok reklamen der til evig tid, og bare den lave prisen får meg til å tro at disse reklamene har vært i disse videoene siden filmene ble lastet opp, lagt inn av de som har laget filmen, for deretter og bruke disse som eksempler i slike presentasjoner, og at det derfor ikke finnes noe sannhet i dette. Ja, husket jeg å nevne at man måtte bestille minimum annonseplass for 200 filmer, og at det kostet ca $30 for og i det hele tatt bli med?

At de også i presentasjonen begynte og fortelle om hvordan produkter som enda ikke engang var ferdig utviklet fungerte, med informasjon om at disse skulle være ferdig utviklet om så kort tid som 2-3-4 uker er vel også en grunn til å legge det hele på hylla midlertidig. Disse produktene som enda ikke var ferdig utviklet var da produkter som f.eks en lenke i filmene.

Jeg har desverre ingenting annet enn et inntrykk av et dette er bare tull etter presentasjonen. Et produkt som visstnok er så utrolig bra at hele verden kan bli rik, joda, hurra. Nå er det ikke lenge til vi ikke lenger har fattige land i verden. Hurra for Youtube!

Om det er sannhet derimot i dette her, så er det jo mye og hente, men desverre har jeg meget liten tro på det. Hvorfor sette opp et grusomt lite pent og rotete nettsted om man blir rik av dette opplegget? Hvorfor ikke heller da faktisk bruke penger (som man jo har så mye av når man er med i dette og utvikle et ordentlig nettsted?) Ville du tjent noe som helst på dette trådstarter dersom du ikke hadde klart og verve noen som helst? Tenkte meg ikke det nei. Desverre var det jo noen som klarte og dra deg inn på dette her da, men det kommer du sikkert over når du merker at alt bare er tull selv.

Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Dette har vi sett før. En eller annen gjøk har latt seg lure inn på noen pyramidegreier, for så å komme til WF for å "berike" forumets medlemmer med den "gyldne" muligheten. Det er ikke noe nytt, og ikke blir oppleggene noe bedre heller. Dette er samme tullet som T5pc, WGI, CCP og en rekke andre tullegreier som enkelte personer dessverre går rett på.

Min anbefaling er at tråden stenges.

testdriver

Ha det bra..
Ja, også lei av opplegg hvor ingenting faktisk kommer fram. Lei av at folk stjeler tiden min på den måten. Kommer man ikke til poenget i første innlegg (...og det lukter CCP), bør tråden stenges.

"a genius marketing plan that takes old school concepts into the virtual world"

"thousands of times larger, creating more success than any other market available"

"Almost 500 million people worldwide watch 30 billion videos on YouTube every month."

"better... smarter..."

AAAHHHHH!!!

Topp