Sten-Eirik Guttormsen
New Member
Hei, sitter her med nystartet bedrift å bred kompetanse innenfor bilpleie.
Jeg jobbet for en ganske ny bedrift som drev med oppretting og bilpleie, men han bestemte seg for å legge ned.
Starter nå opp i de samme lokalene, men er nødt til å få inn kunder fortløpende.
Vi hadde mange trofaste kunder som betalte det det kostet, vi var ikke billig, men kvaliteten var noe av det beste man får her hvor vi driver.
Riktig nok levde vi av ett godt rykte, men nå står jeg her med ett nytt navn, å ingen vet enda at dette er topp kvalitet.
Noen kunder drar heller til de billige bilpleie sentrene, fordi de ikke skjønner at man får det man betaler for.
Lurer på hvilken markedsføringstiltak dere ville anbefalt for en sånn type bedrift, har 51 følgere på facebook som jeg har fått på 4 dager, men ingen som har spurt om noen av tilbudene mine enda.
Min største konkurrent har 338 følgere på facebook, leverer laverer kvalitet og kundeservice, men de er billigere og ligger mer sentralt.
Bedriften jeg jobbet for hadde nesten 3000 følgere å vi hadde fullt opp på sommeren, kunne jobbe så mye vi ville.
Hvordan markedsføre en liten bedrift som satser på kvalitet og kundeservice, har noen ideer selv men vil gjerne høre deres forslag.
Blir intervjuet av en lokalavis neste uke, hva tror dere om det?
Jeg jobbet for en ganske ny bedrift som drev med oppretting og bilpleie, men han bestemte seg for å legge ned.
Starter nå opp i de samme lokalene, men er nødt til å få inn kunder fortløpende.
Vi hadde mange trofaste kunder som betalte det det kostet, vi var ikke billig, men kvaliteten var noe av det beste man får her hvor vi driver.
Riktig nok levde vi av ett godt rykte, men nå står jeg her med ett nytt navn, å ingen vet enda at dette er topp kvalitet.
Noen kunder drar heller til de billige bilpleie sentrene, fordi de ikke skjønner at man får det man betaler for.
Lurer på hvilken markedsføringstiltak dere ville anbefalt for en sånn type bedrift, har 51 følgere på facebook som jeg har fått på 4 dager, men ingen som har spurt om noen av tilbudene mine enda.
Min største konkurrent har 338 følgere på facebook, leverer laverer kvalitet og kundeservice, men de er billigere og ligger mer sentralt.
Bedriften jeg jobbet for hadde nesten 3000 følgere å vi hadde fullt opp på sommeren, kunne jobbe så mye vi ville.
Hvordan markedsføre en liten bedrift som satser på kvalitet og kundeservice, har noen ideer selv men vil gjerne høre deres forslag.
Blir intervjuet av en lokalavis neste uke, hva tror dere om det?