moneymaker
Medlem
Har laget en del sider, men er jo lite trafikk. Dette har jo sine naturlige grunner, men ser jo at det blir _sykt_ mye jobbing for noen få klikks. Spørsmålet er da: er det best med feks èn veldig god side eller er det best med mange små sider? Noen som kan fortelle litt om dette?
Har ikke holdt på så fryktelig lenge, så for meg er internett og det å få treff fortsatt en "gåte". Har nå satt meg inn i meta, sånn at jeg kan få litt mer treff på sida, og det går jo oppover.
Likevel, jeg vil gjerne høre erfaringer fra folk, om noen har noe de vil dele.
Gjerne også norsk vs internasjonalt marked, der jeg har størst tro på det utenlandske. Har alt laget en side på engelsk.
Beklager om noe lignende er tatt opp før, men jeg har søkt. Ble ikke så veldig mye klokere.
Har ikke holdt på så fryktelig lenge, så for meg er internett og det å få treff fortsatt en "gåte". Har nå satt meg inn i meta, sånn at jeg kan få litt mer treff på sida, og det går jo oppover.
Likevel, jeg vil gjerne høre erfaringer fra folk, om noen har noe de vil dele.
Gjerne også norsk vs internasjonalt marked, der jeg har størst tro på det utenlandske. Har alt laget en side på engelsk.
Beklager om noe lignende er tatt opp før, men jeg har søkt. Ble ikke så veldig mye klokere.