picxx
WF 09
Det blir spennende, ja. Jeg har et femsifret beløp til gode fra dem, og det er fortsatt i samme kategori i betalingsoversikten hos Tradedoubler.
Marry squatt
Glad jeg kuttet dem når vi lå på kun fire siffer jeg
Det blir spennende, ja. Jeg har et femsifret beløp til gode fra dem, og det er fortsatt i samme kategori i betalingsoversikten hos Tradedoubler.
Begynner å bli en stund siden jeg lot magic circle rulle på noen av sidene, og provisjonen står fremdeles som ubetalt av kunde hos TD. Noen som har fått penger fra dem?
Er spent på om disse klarsynte har sett/skjønt noe vi ikke har..
Dersom du ligger i "General segment : General " så syns jeg du burde vært happy med 70øre per klikk..
Kjære affiliate,
Vi vil herved informere deg om at vi i morgen formiddag vil avslutte programmet Magic Circle.
Bakgrunnen for dette er manglende oppfølgning fra annonsøren.
Med vennlig hilsen
TradeDoubler
Dette betyr ikke at du ikke vil motta pengene du har opptjent fra Magic Circle.
Som normalt gjennomgår vi samtlige instanser for å forsikre at våre affiliates får de pengene de har tjent opp. Vi får heller ikke betalt om dere som affiliates ikke får betalt.
Det som derimot er synd, er at det ofte kan ta opp til lengre tid før det blir innbetalt til oss, så videreført til affiliates.
Men dere skal føle dere trygge på at vi gjør det vi kan for å drive disse pengene inn så kjapt som overhodet mulig.