Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Loven med adsense.

Hehe, ja, det var jo det da. :D

Nå var det bare rent hypotetisk, men likevel en interessant problemstilling, dersom det faktisk er så enkelt.

Uansett, har lest litt om google adsense nå, og ser det er to ting jeg muligens kan få problemer med;

1) Det hender jeg kopierer og legger ut stoff som allerede er publisert andre steder. Dette har jeg fått tillatelse av rettighetsinnehaveren til, men hvordan "overbevise" google om at jeg har det?

2) Selv om ikke jeg selv klikker på annonsene, så kan jeg ikke garantere noen andre i husholdningen gjør det, eller at det skjer ved en feiltakelse. Store pølsefingre og små touchskjermer kan føre til mye rart.

Ellers er det litt pussig, at en så teknologisk dyktig aktør som google ikke kan lage et system hvor egne klikk ikke telles. Burde jo ikke være så vanskelig det ...

Mvh Dan
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ang AdSense, så er det feil, som jeg også har påpekt mange ganger her inne. Jeg vet i alle fall om to personer her på WF som har fått gjenåpnet kontoen.

Ja, når man har kontakter internt hos Google er det jo grei skuring.

Men har man ikke slike kontakter eller ikke kjenner noen som kjenner noen, er det ganske håpløst.

Søk på "Adsense banned" på Google så finner man hundrevis av fortvilte sjeler som har fått stengt kontoene sine uten at de får noe som helst svar fra Google på hvorfor. Joda, man får en epost om "ugyldige klikk" eller noe i den duren, men thats it.

De har jo telefonsupport for Adwords (som er ganske nytt om jeg ikke tar helt feil), og det burde de jaggu hatt for Adsense også.
 
Jeg fant en liste med telefonnummer på adsensesidene i går, men nå er jeg neimen ikke kar om å finne dem igjen. Men man kan jo begynne med 22996288, som er direktenummeret til Google i Norge ...

Mvh Dan
 
Topp