Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Loven med adsense.

OldHP

Medlem
Jeg ble bannet for lenge siden. Hvis jeg får en kamerat til å åpne adsense konto, så legger jeg adsense koden hans på mine sider så blir han den økonomiske sjefen for nettsidene, vil det være lov? At han får pengene inn på egen konto etc.
 

hvaer

Medlem
Det er ingen lov med adsense, men G' sin TOS du har brutt. Det finnes muligheter for deg, men du bruter da TOS fra første stund.

Men, istedet for å dra inn andre folk, så kan du gjøre dette søket i Google:
banned from adsense create new account eller varianter av dette, så finner du ut hvordan du kan gjøre det. Men, i utgangspunktet så er man lost etter ban.
 
Akkurat! Så hvis man bare klikker mange nok ganger på en annens adsenseannonse, så risikerer vedkommende å bli bannet?

... og hva hvis man faktisk ønsker å kjøpe noe fra en annonse på egen side? Er ikke det lov?

Mvh Dan
 

Tony J

Alle skal få
Jeg nekter å tro at det er så lett. I så fall kan jo en person få fjernet adsense til samtlige her inne på webforumet?
 

Tony J

Alle skal få
Dessuten, hvis man følger litt med selv og merker at en dag har hatt rar aktivitet i form av klikk så kan man jo rapportere det inn selv?
 

Bjørnar

Gründer
Greia med Google er at du aldri får noe svar uansett hvordan man kontakter dem. Som Dag er inne på, det er det som å rope inn i et svart hull.

Ang AdSense, så er det feil, som jeg også har påpekt mange ganger her inne. Jeg vet i alle fall om to personer her på WF som har fått gjenåpnet kontoen.
 

Tony J

Alle skal få
Greia med Google er at du aldri får noe svar uansett hvordan man kontakter dem. Som Dag er inne på, det er det som å rope inn i et svart hull.

Jeg hadde noe snusk på en nettside. Jeg fikk en epost fra adsense at jeg har noe slemt på nettsiden og at hvis jeg fjernet det innen 30 dager så gikk det bra, og det gjorde det. Så de er litt snille også :) Jeg har også funnet mange på Google+ som jobber i Google, og det er mulig man kan mase litt på disse karene også? Google+ er veldig nytt enda så det er lett og komme borti googlefolk dersom man leter litt.
 

hansson

Langveisfarende
Det er et lyspunkt i mørket. Tipper at det er ganske random hvem som får svar og hvem som ikke får det. Har hørt om flere som ikke har fått noen forklaring på hva som har skjedd, og heller ikke har fått kontoen gjenåpnet. Noen forblir bare bannlyst, slik som holkapolka, f.eks. Men mulig de ikke har prøvd de riktige metodene for å få den åpnet igjen. Vanskelig å vite uten å få noen garantert respons fra kundeservice.
 

Tonny Kluften

Administrator
Akkurat! Så hvis man bare klikker mange nok ganger på en annens adsenseannonse, så risikerer vedkommende å bli bannet?

... og hva hvis man faktisk ønsker å kjøpe noe fra en annonse på egen side? Er ikke det lov?

Mvh Dan

Hvis du klikker mange nok ganger på en annens annonser og har adsense selv så kan du bli bannet selv fordi du jukser med en annen.

Å kjøpe via egen, stor nei nei!
 
Topp