At tråden ligger under jobbutlysning er gjerne ikke helt riktig - men hvilken kategori skulle den lagt i da? At det ikke alltid er like lett og velge kategori her på WF er jo faktisk greit nok og TS kan jo som flere ikke ha vært helt sikker på hvor og legge den. Selv pleier jeg og nevne i toppen på trådene dersom jeg er usikker på kategori, men føler fort at det faktisk ødelegger kvaliteten på tråden dersom jeg skriver det i første posten.
Jeg undrer meg på hvordan jeg klarte og skrive ENK, AS evt ENK der altså. Haha, huff, men la meg legge til. Hvorfor nevner TS at det blir nevnt at prisen kan gjøres rimeligere andre steder? Det skjer nettopp fordi det er startet en unødvendig prisdiskusjon her i tråden som ikke på noen måte har vært nødvendig og starte, og hvem har startet den? - Det er hvertfall ikke TS.
Det er jo også sant at prisen kan være rimeligere andre steder. Gjerne ikke en tiendedel av prisen, men da gjerne rimeligere hvor resultatet vil være knallbra. For halve prisen av 1000NOK + moms vil man kunne hente en dritbra logo i utlandet og det vet de fleste av dere her inne på WF. På en måte vil jeg kategorisere WF som en prosess for TS slik at han / henne kan skaffe seg best mulig logo for minst mulig penger - Er det så rart at TS vil det? Spiller det egentlig noen rolle? - Og er det nødvendig og nevne det i tråden?
Det er greit nok at WF er ett bra forum med mye bra informasjon, men hvorfor nevne dette som er nevnt i tråden og ødelegge en tråd? Hva om dere aktive medlemmer av WF starter en tråd og tilbyr deres tjenester - Hvor jævlig bra ville dere likt at det kommer inn andre aktive medlemmer og ødelegger deler av deres jævla rykte basert på informasjon som strengt tatt ikke er nødvendig for dere og høre? Hva oppnår dere da med og starte en tråd?
Peterandrej sender ikke noe PM til TS. Peter,: kan du da fortelle meg hvorfor du i det hele tatt skrev ett eneste innlegg her i tråden? Du vet da godt at det faktisk finnes mennesker her på forumet som faktisk vil forsøke seg på og gjøre denne "jobben."
Hva skjer dersom noen søker etter TS sitt domene i Google nå? Joda, TS sitt domene kommer frem her på WF hvor TS fremkommer som en GNIER. Så jævlig morsomt. Så utrolig morsomt at en tråd skulle utvikle seg til noe slikt når alt TS gjorde var og be om en jævla logo. Er det virkelig blitt så gale at man ikke kan be om noe som helst her på WF uten og se ut som en tulling?
Jeg må si at jeg føler meg litt som en tulling her nå, (noe jeg forsåvidt er på fulltid,) men jeg må jo si at om det er en ting jeg jeg er drittlei med hele dette forumet - Så må det være trangsynte nerder som sitter med sin egen bedrift her inne - og som ikke tåler konkurranse på noen måte. Hva er det dere tror? - At dere er de eneste som kan ta betalt for og trykke på noen knapper? - Mens de som trykker på tilsvarende knapper for mindre penger enn dere leverer dårligere kvalitet som ett resultat av trykkingen?
Her er det på plass at dette gjelder ikke alle aktive medlemmer av WF, men mange!