Helge
Profesjonell Googlesøker
Hei
Alltid litt kjekt med litt fredagshumor:
HEIDI ALEXANDRA OLSEN - LIFE OF BARBIE -
Til å le seg i hel av
Sitater:
"Jeg er ikke overfladisk, i det heletatt. Jeg går på skole og rydder mitt eget rom. - Altså, jeg er ikke overfladisk. "
" "Du burde komme deg ut i verden og oppleve u-land.". Ja, jeg skulle gjerne dratt til ett u-land jeg, men de fattige folkene der er så skittene, at jeg vet ikke helt om man har lov til å gå der de fattige er?"
"Ikke nok med at jeg skal redde verden, jeg har en nydelig plan til!
Jeg fikk denne ideen etter å ha snakket med Ida.
Gress som vokser i dag er skittent, det er dyr i det, og mange er alergiske. Så min plan er jo fenomenal. Hva med å fjerne alt gress i hele verden, og legge kunst gress? Ja, vi trenger oksygen, men det kan vi vel få fra palmer og sånnt?"
Og selvfølgelig, det beste av alt:
YouTube - heidialexandraolsen.blogg.no
hahaha
Alltid litt kjekt med litt fredagshumor:
HEIDI ALEXANDRA OLSEN - LIFE OF BARBIE -
Til å le seg i hel av
Sitater:
"Jeg er ikke overfladisk, i det heletatt. Jeg går på skole og rydder mitt eget rom. - Altså, jeg er ikke overfladisk. "
" "Du burde komme deg ut i verden og oppleve u-land.". Ja, jeg skulle gjerne dratt til ett u-land jeg, men de fattige folkene der er så skittene, at jeg vet ikke helt om man har lov til å gå der de fattige er?"
"Ikke nok med at jeg skal redde verden, jeg har en nydelig plan til!
Jeg fikk denne ideen etter å ha snakket med Ida.
Gress som vokser i dag er skittent, det er dyr i det, og mange er alergiske. Så min plan er jo fenomenal. Hva med å fjerne alt gress i hele verden, og legge kunst gress? Ja, vi trenger oksygen, men det kan vi vel få fra palmer og sånnt?"
Og selvfølgelig, det beste av alt:
YouTube - heidialexandraolsen.blogg.no
hahaha