Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Litt fredagshumor

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hei

Alltid litt kjekt med litt fredagshumor:

HEIDI ALEXANDRA OLSEN - LIFE OF BARBIE -

Til å le seg i hel av

Sitater:

"Jeg er ikke overfladisk, i det heletatt. Jeg går på skole og rydder mitt eget rom. - Altså, jeg er ikke overfladisk. "

" "Du burde komme deg ut i verden og oppleve u-land.". Ja, jeg skulle gjerne dratt til ett u-land jeg, men de fattige folkene der er så skittene, at jeg vet ikke helt om man har lov til å gå der de fattige er?"


"Ikke nok med at jeg skal redde verden, jeg har en nydelig plan til!
Jeg fikk denne ideen etter å ha snakket med Ida.
Gress som vokser i dag er skittent, det er dyr i det, og mange er alergiske. Så min plan er jo fenomenal. Hva med å fjerne alt gress i hele verden, og legge kunst gress? Ja, vi trenger oksygen, men det kan vi vel få fra palmer og sånnt?"

Og selvfølgelig, det beste av alt:
YouTube - heidialexandraolsen.blogg.no

hahaha ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Fredagstull

Litt mere fredagshumor

.
183_12.jpg

535.gif

89.jpg
 

Gaasehud

Medlem
WTF?! Haha! :D Måtte flire litt nå, ja. Bloggen er jo helt på trynet, snakker vi om en enda verre rosablogger (noensinne)?

Akkurat vært en uke i sydligere strøk (offline) og tror jeg har gått glipp av noe. Men ser jo i denne tråden at alt er som det pleier. F.eks. har Tonny en utrolig travel fredag. :p
 

picxx

Well-Known Member
Litt OT...
Er det ikke mulig å legge inn en "mod" slik at man får stremet filmklipps fra f.eks. youtube (og andre populære sider) rett på forumet?
Hadde jo vært kjekt på slike morrotråder :)
 
Topp