Legge til eposter fra kommentarer i WP til Feedburner

sKrud

Meget sliten student
Hei

Sitter å ser litt på Feedburner statsene mine.. Å ser jo at det ikke er 1% av dem som kommentere saker og slik som abonnerer på feedene på sidene mine..
Så derfor lurer jeg på om det finnes en tweak/plugin som gjør det mulig at eposten som legges til i kommentarfeltet også blir lagt til i feedburner sitt nyhetsbrev?
Er jo bedre å få sendt eposten gjennom Feedburner da den som regel går gjennom spamkontrollen hos de fleste..

Kunne ikke finne noe slikt plugin..Så er det noen som vet?

picxx

WF 09
Plugins som støtter spam er det få av...jeg har ihvertfall problemer med å finne dem :D

sKrud

Meget sliten student
Er jo ikke direkte spam da..

Kan, vel og merke, skrive at eposten blir lagt til i nyhetsbrevet.. Skulle tro at de som orker å kommentere saker gjerne også vil få tilsendt flere saker fra samme nettsted..(?)

picxx

WF 09
Jeg har ikke funnet noen plugin som gjør dette sKrud, men det som er mulig å gjøre er jo evt. å bruke en notify me plugin, bytt ut mail-adresse feltet i kommentar feltet med subscriber feltet til plugin'en, og da vil vel de som kommenterer automatisk bli signet up til å få meldinger når du oppdaterer.

Regner med det vil bli noe uovernsetmmelser i hvilken side som skal lastes etc. når man trykker publiser kommentar, men mulig det kan være en eller annen smarting som har en løsning på dette.

Topp