Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ledige utviklere med minimum 6år erfaring

SimenE

New Member
Hei alle sammen.

Forum er ikke den kanalen jeg benytter mest når det kommer til jobbsøking, da Linkedin ofte er å foretrekke. Jeg tenker det kan være nyttig å prøve noe nytt, og velger derfor og skrive her inne.

Jobber selvstendig med utleie av arbeidskraft til en fornuftig pris (langt lavere en hva en norsk utvikler vil koste). Fordelen er at jeg snakket samme språket, og selv jobbet som utvikler i flere år. Nå ønsker jeg å hjelpe andre bedrifter som kanskje trenger litt eller mye hjelp til kommende prosjekter. Vi har gjennomført flere små og mellomstore prosjekter i Norge, med gode referanser. Hovedsaklig har dette vært innen web, men også noe software.

Det er mye penger å spare på og velge alternative løsninger dersom det er for dyrt å ansette egne utviklere for spesifikke prosjekter eller langvarig forhold.

Hva har vi kapasitet til for øyeblikket?
  • PHP utvikler (spesialister innen WordPress/WooCommerce utvikling, Laravel og Symfony)
  • Javascript (React, Angular, Node og Vue)
  • Annet frontend arbeid (HTML, CSS, JS, SASS og lignende)
Kort forklart har vi muligheten til å hjelpe deg dersom du ønsker å utvikle egne plugins til wordpress/woocommerce. Utvikle spesialsystemer, integrering, og mye annet.

Vi har også andre ressurser med kompetanse innen andre språk som C++/C# og ASP. Men disse er ikke ledige på nåværende tidspunkt. Ta gjerne kontakt likevel, dersom du har noen prosjekter som krever denne teknologien (Oculus rift utvikling, software programvare og lignende.)


Hvor mye koster det?

Alle prosjekter blir prisgitt ut i fra størrelse, behov og idé. Vi lover likevel at våre timepriser er langt lavere enn hva vi er vant til her hjemme. Betaling skjer delvis, og du kan derfor være trygg på at utviklingen går som planlagt da alle våre prosjekter skjer i små faser. Avhengig av størrelse på prosjekt følger vi opp med informasjon og prosessen av utviklingen regelmessig.

Hvordan klarer vi å holde lave priser?

Vårt fokus er at alle skal ha en jobb å dra til. Mange mister jobben sin på grunn av ulike årsaker. Konkurser, flytting, dårlig marked og mye mer. På denne måten kan vi gi billigere arbeidskraft fra utlandet mot utviklere som har flere års erfaring men trenger mer jobb. Dette har vi hatt stor suksess med, og vi satser videre på dette området inn i 2019.

Trenger du en ny utvikler på jobb, eller til et nytt prosjekt?

Send meg en PM her på forumet dersom dette er av interesse. Vi utvikler kun for bedrifter, og ikke privatpersoner da dette er enklere for begge parter.

Mvh. Simen.
 

SimenE

New Member
Hei Tonny,

Hyggelig at du tar deg tid til å besvare tråden.

Jeg er enig med deg når du sier at priser i Norge varierer. Dette gjelder spesielt juniorutviklere med lite til medium arbeidserfaring.

Det er feil å si at vårt fokus er pris, når fokuset vårt er å få folk med lang erfaring i arbeid. Norge er et land med svært høye skattesatser, utdanningskostnader og andre avgifter. Dette er med på å øke en pris som kunne vært lav. Mange bedrifter ønsker at alle sine utviklere skal være inhouse, og dette respekterer vi.

Hovedsaklig er våre utviklere fra romania, bulgaria og latvia med enkelte unntak. Timepris er selvfølgelig avhengig av hva du ønsker å utvikle, og hvilket språk som er brukt. Det varierer fra 100 - 600kr timen hvor sistnevnte eksempelvis ville vært avansert Qt/C++ utvikling med rettingen AI/Algoritmer. Til sammenligning er det ikke uvanlig for en norskarbeidene c++ utvikler å ta 1800,- timen med den samme erfaringen.

Det er altså litt avhengig av hvilken jobb du ønsker gjort, og om det krysser flere teknologier som involverer flere mennesker. Mindre krevende PHP jobber er selvfølgelig langt billigere. Bedrifter med inhouse utviklere i Norge med flere års erfaring gjerne tar +- 1000,- timen.

Fordelen er at vi snakker språket, vi kjenner kulturen og ikke minst, vet hva en nordmann forventer av kvalitet til kode og struktur. Mange har valgt å prøve seg på billig arbeidskraft fra lavkostland. Her har svært mange også dårlig erfaring, og dette kan man lett unngå ved å velge riktig mannskap.

Referanser til lignende prosjekter som ønskes utviklet blir gitt ved forespørsel. Vi skriver ikke offentlig hvem våre kunder er, eller har vært.

Fortell meg gjerne litt om et prosjekt du ønsker bistand til Tonny, så får du også et prisoverslag fra meg.
 
Her er det så mye å ta tak i at jeg ikke helt vet hvor eller om jeg skal begynne...
Mens jeg er i tankeboksen begrenser jeg meg til (les tar meg den frihet) å ønske SimenE velkommen til Webforumet :)
 

SimenE

New Member
Hei @Oscar

Det kan vi hjelpe deg med, og vi kommer i tillegg med en anbefaling dersom react native ikke er en god nok løsning til ditt prosjekt. Det er litt avhengig av hva appen skal brukes til, men i svært mange tilfeller dekker react native behovet.

Send meg gjerne en PM dersom du har spørsmål, eller fortell oss hva du allerede jobber med.

Alle som har sendt PM skal nå ha fått svar.
 

SimenE

New Member
Hei igjen alle sammen.

Da har jeg allerede hatt gleden av å hjelpe flere her på webforumet med utvikling. Jeg vil gjerne opplyse om at vi nå også har ledige C++ utviklere med god erfaring med QT, GTK++ og wxWidgets. Dette er rammeverk som kommer på toppen av ordinære bibliotek som Windows API, nettverkutvikling og lignende.

Har selvfølgelig fortsatt ledige php, js og frontend utviklere (se første innlegg)

Ta kontakt for en hyggelig prat.
 
Topp