Hei, jeg er i gang med en idè til en internettside - har planene klare og økonomien på plass. Men jeg er så og si HELT blank på det å ordne til en webside slik jeg vil ha den, søkemotoroptimalisering, linkebygging etc. Det kan godt være en template sålenge den møter mine krav. Jeg søker folk som er villige til å samarbeide med meg mot at de får betaling. Eventuelt at de får bli med på prosjektet og får en prosentvis andel av virksomheten. Det kommer an på hva personen har å stille med.
Dette er en side som vil skape enorm interesse ved oppstart og vil flyte på gratis markedsføring av media. Potensialet til å tjene enormt med penger veldig raskt er helt klart til stede.
Da jeg selvfølgelig ikke kan si hva ideen omfatter enda, så får jeg starte med å plukke ut en egnet samarbeidspartner, så tar vi det derfra.
Interesserte kontakt meg på:
johnsenmarketing@hotmail.com
Dette er en side som vil skape enorm interesse ved oppstart og vil flyte på gratis markedsføring av media. Potensialet til å tjene enormt med penger veldig raskt er helt klart til stede.
Da jeg selvfølgelig ikke kan si hva ideen omfatter enda, så får jeg starte med å plukke ut en egnet samarbeidspartner, så tar vi det derfra.
Interesserte kontakt meg på:
johnsenmarketing@hotmail.com