picxx
WF 09
Vis meg et punkt i norsk lov hvor det står at "uvitenhet er god unnskyldning for tyveri", eller noe liknende da. Jeg er temmelig sikker på at du ikke finner det.
Saken er at dette ikke er et tyveri.
Vis meg et punkt i norsk lov hvor det står at "uvitenhet er god unnskyldning for tyveri", eller noe liknende da. Jeg er temmelig sikker på at du ikke finner det.
(...)
HVIS Getty virkelig ville gjøre business på den måten du antyder at de gjør - hvorfor har de ikke da også lagt til rette for at folk kan "finne" større bilder enn thumbnails fra dem, som de kunne tatt enda mer betalt for?
Jeg fikk egentlig svar på mine spørsmål på første side i denne tråden.
- ser at tråden nå er blitt til 13 sider, og trolig vil det vel bli 13 nye sider med kommentarer.
1. Jeg mottok altså to stk. brev fra getty
2. Deretter krøllet jeg begge to.. og delte de på midten.. og delte de engang til.
3. Siden har jeg ikke sett/høre noe fra hverken brevene eller getty.
Så lenge bildet er borte fra siden, så er bildet borte, og boten gjelder ikke lenger men om du vil beholde bildet, så vær så god, pay up ;p
Så lenge bildet er borte fra siden, så er bildet borte, og boten gjelder ikke lenger men om du vil beholde bildet, så vær så god, pay up ;p