Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konto deaktivert

zapotek

Medlem
Det er mange som ikke har PP enda. Folk jeg VET tjener store penger på Adsense her i Norge. Litt av et sjansespill.
 

let100

Medlem

Nei, det har jeg ikke. Grunnen til det er at jeg vet ikke hvordan jeg oppretter en "ny" side på bloggen min. Måten jeg kunne løst det på var at jeg hadde laget en side som het for eksempel news.isay.no/privacypolicy eller noe i den duren. Dette tror jeg ikke er mulig på bloggen min, men jeg skal snakke med Administrator på siden, og få ordna det.

Takk for at du minner meg på det, skal prøve å få gjort det i løpet av dagen.
 

let100

Medlem
Skal du ha det på bloggen din så kan du lage en ny post med Adsense privacy policy tekst. Lagre posten som ikke synlig eller lignende og sett inn en hard link til posten et eller annet sted på siden din, i sidebar, footer eller lign.

Dette skal jeg gjøre nå, ryktepoeng gitt for hjelpen :)

Men en ting jeg lurer på, hva er en hard link? (Ja, jeg er nybegynner)
 
EDIT -- forlot PC-en i førti minutter, og glemte helt når jeg kom tilbake at jeg kanskje burde trykke «oppdater» før jeg svarte for å sjekke om dette allerede var besvart. Oops!

Hard link = (etter det jeg har skjønt) link som ikke er dynamisk og derfor ikke forandrer seg i tide og utide. Mer spesifikt kan dette være en vanlig link du legger rett inn i templaten i stedet for å la Wordpress gjøre dette for deg.
 
Sist redigert:
Topp