Hah.. ja det var ikke mye å skryte av:
Jeg tror jeg hadde hadde kjøpt opp ALLE flax loddene i hele Norge, bare for å få lov å se at det faktisk står 1million med liten skrift tre steder for en gangs skyld.
Jeg hadde kjøpt meg en helt standard bolig til 25 mill, 2-3 koenigsegg'er et par ferrari'r, 2 porsche'r og en 1990 svart Mercedes 190E med laksetrapp, som var til bruk når jeg skal ut å handle de andre dyre bilene.. (vil se hva bilselgeren får for slags reaksjon)
Videre hadde jeg spilt absolutt alle kombinasjonene som var mulig å spille i lotto, bare for å få oppleve at norsk tipping faktisk ringer - og forteller meg at jeg har vunnet vekslepenger ala 2 mill. (Da skulle jeg i telefonen, live på NRK1 ha sagt SKIKKELIG lite entusiastisk.. "whoohoo - jippi. Men, jeg skal på driter'n nå, så jeg får nesten legge på)
Ellers:
Jeg hadde sagt opp jobben etter noen måneder, men beholdt den lenge nok til at sjefen misunte meg så jævlig at han slutta først.
Jeg hadde selvfølgelig betalt ned all gjeld for venner og familie, men beholdt min egen, bare fordi jeg hadde synes det hadde vært morsomt å gått i banken og si at jeg skulle bygd meg en garasje, og ville gjerne satt sikkerheten for det nye lånet i huset. Når de hadde spurt meg om betjeningsevne, hadde jeg sagt:
Vel.. jeg har jo forsåvidt sagt opp jobben, og hvis du ser på forbruket mitt på flaxlodd og lotto, så blir du kanskje ikke særlig imponert. - Når de dermed hadde gitt meg avslag til å bygge den garasjen (som jo tross alt hadde kostet noen millioner, merk: bilene mine er mange) så hadde kjøpt banken, gitt han som gav meg avslag fyken, innfridd lånene mine og solgt banken igjen.
Ved siden av dette hadde jeg muligens kjøpt meg et eget fly for å se hvor mange ganger i uken pilotene gadd å fly meg til paris, hvor jeg ikke hadde gjort annet enn å tatt et glass cola på flyplassen for så å fly hjem igjen. Jeg hadde i tillegg stått å mast hele hjemturen om å få lov til å prøve å fly flyet.. (har alltid hatt lyst til å stå å mase på flykapteiner om å få lov til å prøvefly flyet, men det har liksom aldri passet seg slik)
Jeg hadde også ringt Donald Trump of spurt om han ville gjøre business med meg, hvorpå jeg hadde gitt han bevis for de millionene jeg hadde igjen. Dette hadde jeg gjort bare fordi jeg har lyst til å prøve å føre en samtale med den mannen.
Jo! Også hadde jeg kjøpt opp hele tønsberg brygge og lagt ned hele driten, slik at jeg kunne rusle en koselig tur på bryggekanten med min kjære en sommerkveld, uten å være redd for å dette i vannet pga. idiotiske overfulle mennesker, som bare kommer til tønsberg for å bli alkoholikerer før sommeren er over.
Jeg hadde sikkert kommet på et par andre gode seriøse ting jeg ville ha gjort også, men noe får jeg nesten finne meg i å ta på sparket. Kan'ke ha alt planlagt heller