Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klessbransjen på internett

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Ser det stadig vekk dukker opp nye klessbutikker på nett. Har de siste to årene gått med tanken om å starte min egen klessnettbutikk på nett, så har fulgt litt med på denne bransjen. Noen her som kanskje er i den?

Tror dere det fortsatt er gode penger på hente i klessbransjen på nett?
 

Mycade

Medlem
Kjenner en som jobber med et akkurat slikt prosjekt. Men han har ikke lansert siden enda.

Personlig så trur jeg klesbutikk på nett er ett dødfødt prosjekt, iom at folk vil helst prøve kledene de vil evt. kjøpe seg.


PS: la merke til at det var klessbutikk du skrev, så håper det er det samme som jeg tenkte på, klesbutikk.
 

haugslett

Medlem
Jeg tror salg av vanlige klær vil gå tungt, da folk heller går til en klesbutikk og prøver før de kjøper. Jeg har mer tro på at salg av spesielle klær, som man ikke får tak i andre steder, vil gå bedre. For eksempel bandklær, eller tilby mulighet til å trykke valgfri tekst og logo på plagget.
 

sKrud

Meget sliten student
Humm..Må si meg litt uenig her..
Selv har jeg ikke kjøpt klær i butikk på mange år. Det å kjøpe klær på nett kan være utrolig enkelt bare man vet hvilke mål som passer til seg selv..

Har selv tatt mål av meg selv en gang, etter dette har jeg kun fått klær som passer. En ting som er litt verre er sko.

Jeg tror at flere og flere vil begynne å kjøpe klær på nett, med forbehold at det vil være rimeligere på nett enn i butikk.

-morten
 
Topp