Kjøp via paypal

Har tenkt til å betale en kineser med paypal.
Undersøkte paypal adressa hans, og da får jeg opp:

jessie868@126.com
Non-U.S. Verified Premier Member (0)

Dette null tallet betyr at han har null salg, sant?
Kanskje ikke så lurt å gjennomføre handelen likevel, ettersom han påstår at han har solgt masse gjennom paypal.

Takk for svar.

Nextri

Rebel
Tror bare det betyr at kontoen hans er rimelig ny. Tror ikke det er antall transaksjoner det er snakk om. Hva er det du skal betale for?

Gomlers

Member
Tror jeg ville anbefalt www.escrow.com egentlig... Ikke at 0 betyr så mye annet enn at kontoen er ny, og at han kanskje ikke har innestått for den med et kredittkort, men for å være på den sikre siden..

Det er ganske langt å dra til kina å hente penger.. og farlig siden han sikkert kan kung fu ;)

sKrud

Meget sliten student
0 betyr at han ikke har gjennomført noen handler med noen som er verifisert.. han kan ha gjort mange handler...Bare ikke med noen som bor i USA, siden det er kun de som for verifisert kontoene sine..

Men jeg har feks. 121 på min.. Å jeg har ikke handlet sååå mye på ebay i løpet av de siste 2 årene.. Ville nok sett meg litt om før jeg handlet hos denne karen.. Er det et stort beløp det er snakk om ville jeg aldri gjennomført handelen..

Nextri

Rebel
Min konto er verifisert. Man trenger ikke være i USA for å verifisere kontoen. Men muligens vanskelig i kina.

Topp