Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan noen skade siden min?

TorsteinO

Art Director & grunder
Ironisk nok så skadet GOOGLE min side og ikke digital point medlemmet. Klikka litt på forumet etter at de krenket siden min.. Fra pr 2 gikk jeg til pr 1. Har virkelig google lov til det, å bruke personlige argumenter og nedgradere PR?

Veldig enkelt svar på det der: Naturligvis har de lov til det, det er deres tjeneste, og det er ingen lov som sier at de MÅ gi deg det og det søkeresultatet, pr'en e.l. Om de vil kan de stenge både deg eller et hvilket som helst annet domene i hele verden ute fra søkeresultatene, eller legge ned hele tjenesten i morgen, uten noen annen grunn enn at de følte for det. Akkurat som du ikke kan tvinge aftenposten.no til å skrive en artikkel om deg.
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Det beste er nok å alltid betale fakturaene fra alle som har gjort jobber for deg. Så sparer du deg for mye stress ;)

Hehe, tenkte det samme. Om det faktisk er sånn at du ikke betalte regningene dine til folk du skyldte penger, så vet jeg ikke helt om jeg vil synes synd på deg.
 

OldHP

Medlem
Asså.. Mr. Pleb og Hanson: Når man bestiller link.. og den er oppe i 1 måned.. og for et år så koster det 50$ - mao. at man har brukt ca $4 så ser jeg ikke problemet.. Jeg kjøpte mange linker.. noen i slutten avbestilte jeg.. angreretten er vel for det også.
 

Erlend

Medlem
Asså.. Mr. Pleb og Hanson: Når man bestiller link.. og den er oppe i 1 måned.. og for et år så koster det 50$ - mao. at man har brukt ca $4 så ser jeg ikke problemet.. Jeg kjøpte mange linker.. noen i slutten avbestilte jeg.. angreretten er vel for det også.

Tror neppe de inderne du bestiller fra skjønner hva angrerett er. Og om de skjønner det, så får du det nok ikke ;)
 

kaaregarnes

New Member
Man skal ikke kunne gjøre det. Ellers kunne hvem som helst ødlagt for konkurrenter.
Joda, dette er både mulig og vanlig blant black hat folket. Men har du et solid domene der du stadig bygger eller får natulige backlinks vil en være vanskelig å ramme.
 
Joda, dette er både mulig og vanlig blant black hat folket. Men har du et solid domene der du stadig bygger eller får natulige backlinks vil en være vanskelig å ramme.

Du har helt rett, burde omformulet meg litt. Det at man jevnt bygger linker er selvfølgelig et kriterie, samt at man ikke tidligere har historikk som tilsier at man har vært i et dårlig nabolag.
 
Topp