Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan .biz- og .info-domener brukes i Norge?

Den gjengse nordmann kjenner ikke til hvilken status de forskjellige TLD'ene har. Og, de fleste kjenner kun til .no .com og .net

mange vet ikke engang opp og ned på en e-postadresse. så .info har vel fått et litt ufortjent rykte, om det hadde vært litt bedre kontroll på malware ol. så hadde kanskje ryktet etterhvert blitt litt bedre.

jeg vil ikke tro at det burde være noe problem å bruke .info om du ønsker en side som både skal rette seg mot norge og utlandet, føler at det er mest naturlig bruken.
 

Bjørn

Domenespekulant
Personlig elsker jeg info-domener. Passer utrolig bra til norske domener spør du meg. Har selv registrert bla. DOMENER.INFO og utviklet det. Dog til norsk bedrift ville jeg definitivt valgt .no, i verste tilfelle .com. Noen har til og med valgt .as.
 

PIP

Medlem
Jeg er gammeldags og holder en knapp på no og com. Alt det andre tenker jeg svært lite over. Et godt no-domene virker mye mer seriøst. Vurderer selv å starte to nettsider med domener som tema og da var det ikke lett å finne noe bra da det meste er opptatt. Så da ble det DomeneKongen.no og som en annen sa... DomenerSelges.no.
 

Bjørn

Domenespekulant
Var jeg som tipset om domenerselges.no PIP, så vet du det til mulige fremtidige forretninger ;-)
 
Topp