ja, teksten på kameraet er forståelig, men det var tallene på knappene/bryterhjulene jeg stussa på, altså der man gjerne ville ha justert f.ex. iso, blender/lukker osv.
Strengt tatt - på knappene for blenderåpning og lukkertid på systemkameraer pleier det jo egentlig ikke å være tall i det hele tatt, blenderåpningen vil jo variere avhengig av objektivet (som er utskiftbart på systemkameraer), og lukkertiden kan vanligvis justeres i alt for mange trinn til at det ville være funksjonelt med tall langs knappen/hjulet, i tillegg har disse knappene vanligvis mange funksjoner, men når det først er tall der ville det være veldig enkelt å gjøre det "riktig", her ser det tilogmed ut som om de samme tallene dukker opp flere ganger, samt at fordelingen av tallene ser veldig rar ut (bare ett punkt på bunnen av hjulet, mange på toppen, osv).
Dette er jo absolutt ikke det viktigste, jeg tror det ville gjøre mye mer for bildet å få på litt mer struktur/tekstur og å fikse de skyggene/refleksjonene, men de tallene ville være så vanvittig enkelt å fikse, så jeg ville allikevel ha prioritert det