Tony J
Alle skal få
Jeg har et mulig vanskelig spørsmål:
Man kan skrive inn navnet på en nettside + stikkord slik at det vises i "taben" i nettleseren og også når man googler etter nettsiden vil også denne "tittelen" vises.
La oss si at jeg eier nettsiden "Nyheterforfolkflest.no" og har følgende tittel:
"Nyheterforfolkflest - Vi leverer nyheter til alle"
Jeg har 3 nettsider som linker til meg, de heter :
Vilagerboller.no
Vilagerdatamaskiner.no
Vilagerpels.no
Vil lenkene mot nettsiden min muligens få høyere verdi dersom jeg endrer tittelen til
"Nyheterforfolkflest.no - Datmaskiner, pels, boller og mye mer"
Jeg har en tanke dersom jeg gjør at tittelen står mer i relevans i forhold til nettsidene som gir meg linker uten å miste fokus å eget nettsted, at nettsiden vil rangere bedre på dette?
Men jeg antar selvsagt at ingen har tenkt på dette før!
Mvh
Man kan skrive inn navnet på en nettside + stikkord slik at det vises i "taben" i nettleseren og også når man googler etter nettsiden vil også denne "tittelen" vises.
La oss si at jeg eier nettsiden "Nyheterforfolkflest.no" og har følgende tittel:
"Nyheterforfolkflest - Vi leverer nyheter til alle"
Jeg har 3 nettsider som linker til meg, de heter :
Vilagerboller.no
Vilagerdatamaskiner.no
Vilagerpels.no
Vil lenkene mot nettsiden min muligens få høyere verdi dersom jeg endrer tittelen til
"Nyheterforfolkflest.no - Datmaskiner, pels, boller og mye mer"
Jeg har en tanke dersom jeg gjør at tittelen står mer i relevans i forhold til nettsidene som gir meg linker uten å miste fokus å eget nettsted, at nettsiden vil rangere bedre på dette?
Men jeg antar selvsagt at ingen har tenkt på dette før!
Mvh