Jeg har allerede kjøpt domenet, men lurte på om valget var riktig.
Andre alternativer var 49server.com 49myserver.com og endel navn som var ganske lange. Forutsetningen for navnet var at 49 skulle være en del av det og desverre var navn som 49host, host49, web49 og 49web selvsagt ikke tilgjengelig.
Synes generelt at kortest mulig alltid nesten er best..I værtfall når det kommer til .com.. Men om man kan få inn et relevant ord så er jo det seff. best.. Men er litt vanskelig å få til med .com.... Så tror nesten jeg hadde gått for 49server.com
Faktisk enig med Adrian. serv49.com var mye enklere å "uttale" og å "huske" for mitt vedkommende. Hjelper vel lite uansett ettersom picxx allerede har kjøpt det han vil ha.
Jeg kjøper vel domener kjappere enn andre skifter sokker, så alle forslag mottas med takk Om man er så heldig å kjøpe et domene som får noe type in trafikk er det jo julaften og bursdag på samme dag
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.