Mye bedre. Synes forresten det var slitsomt mye reklame. Tror du hadde faatt flere returnerende brukere om du ikke rammet inn hele siden med reklame.
Syns selv ikke det ble noe spesielt bra, men etter ett par timer på puta i kveld så fikk jeg litt nye idéer... Skal teste litt senere idag...
En ting jeg reagerer litt på, er at siden er venstrestilt. For sider som er såpass smale, synes jeg det er en fordel at den er midtstilt.
Ellers synes jeg den blir litt klaustrofobisk, mye farger og elementer på liten plass (hovedsaklig reklame). Litt tomrom skal ikke undervurderes.
At siden er vesntrestilt er vel egentlig fordi jeg syns det så enda verre ut som midtstilt. Kommer muligens til å endre litt når det gjelder størrelsen på siden, men ikke helt sikker enda.
Når det gjelder reklamen på siden (At det er for mye) skjønner jeg ikke helt hva du tenker på. Om du prater om bannere eller linker. Linkene kan man igrunn se litt bort irfra, og heller tenke at dette er vanlige linker. (Det er kun for å ha noe der...)
Med fare for å kaste svære stein i glasshus: dette var helt jævlig. Ingenting harmonerer. Skjønner at du har lite innhold så langt og at dette må være en tidlig versjon, men gud himmel. Du har evner til å lage noe bedre enn dette!
Hehe.. Ikke mye steinkasting her tror jeg.. Alle vinduer er like hel
Lite innhold har jeg ja, og skal jeg være helt ærlig syns jeg det hele ser lite pent ut selv akkurat nå. Har fått litt idéer i kveld, og tror jeg skal få det hele litt bedre i løpet av dagen.
En annen ting er at jeg ikke forstår hvorfor du byttet fra brukervennlige Wordpress til tungvinte Joomla. WP er jo tjue ganger lettere å modifisere både kildekode og templates enn det er å gjøre det samme med joomla.
Tro det eller ei, men jeg slet en del med wordpress, ettersom erfaringen med php og css ikke er verdens beste. Det som utrolig nok har sjokkert meg, er at jeg har lært sinnsykt mye mer av Joomla enn Wordpress. Jeg liker det bare rett og slett, og syns det er ett utrolig lærerikt system. Mye mer enn wordpress faktisk. At jeg kommer til å bruke Joomla ett eller annet sted for å lære mer enda mer, skal man ikke se bortifra.
Allikevel syns jeg Wordpress kunne brukes til mye, etter å ha sett hvordan du har klart deg med AG.
Men, jeg vet at det finnes en MAG-utgave av Joomla, som forsåvidt koster penger. Prøv den. Eventuelt kjøpe et MAG-theme til WP, som det finnes utrolig mye av til en bra kvalitet og bra pris. Hvis du virkelig ikke får det til, får du heller hyre inn meg
Kødder du? Finnes det noe sånt av selve Joomla? Har jeg aldri hørt om.
Themes er greit nok, men jeg klarte ikke å finne noe for Joomla som falt i smak.
Special price for you my friend
Høres veldig bra ut. hehe
- Takker for innspill. Jeg kommer til å gjøre litt småtteri senere idag, og tror det kommer til å bli noen hakk bedre da... (og helst ikke kommenter den biten med at det mest rotete innlegget på webforumet endelig er skrevet.. )