Vurderer å kjøpe en pokerside som i dag tjener 2000 kr i måneden på å skaffe nye spillere til diverse pokerselskap. Tidligere var inntjeningen på sitt beste 15 000 kr i måneden. Og grunnen til at vedkommende vurderer å selge er selvsagt den fallende omsetningen. Slik det har vært så har siden generert 1-2 nye spillere hver dag. Selger har avtaler der han skal ha fast prosent av omsetningen på alle spillere. Og i starten tjene han veldig godt på dette. Men etterhvert begynte omsetningen å synke, selv om antallet spillere har steget jevnt.
Jeg lurer på om det er noen andre som driver i bransjen som opplever det samme? En årsak som har slått inn siste månedene er at det er blitt vanskeligere å sette inn penger hos slike selskaper. Men de selskapene han har avtale med har egen chat som slår inn når noen skal sette inn penger, så slik sett får alle hjelp til dette. Og dermed er jeg usikker på om dette er den egentlige grunnen. Er også slik at størstedelen av fallet i omsetning har skjedd lenge før dette slo inn.
Jeg har tenkt tanken at enkelte av pokerselskapene shaver ettersom det er umulig å egentlig vite omsetning for hver spiller. Men hvem vet...
Noen som driver innen poker/gambling som har peiling?
Jeg lurer på om det er noen andre som driver i bransjen som opplever det samme? En årsak som har slått inn siste månedene er at det er blitt vanskeligere å sette inn penger hos slike selskaper. Men de selskapene han har avtale med har egen chat som slår inn når noen skal sette inn penger, så slik sett får alle hjelp til dette. Og dermed er jeg usikker på om dette er den egentlige grunnen. Er også slik at størstedelen av fallet i omsetning har skjedd lenge før dette slo inn.
Jeg har tenkt tanken at enkelte av pokerselskapene shaver ettersom det er umulig å egentlig vite omsetning for hver spiller. Men hvem vet...
Noen som driver innen poker/gambling som har peiling?