Julian Alois Barthel
Webmaster innenfor Reise
Hellu
Har de siste dagene opplevd noe jeg ser på som veldig god trafikk..
Har ikke mange besøkende om dagen men de som er inne leser!
4 Besøk
28 Sidevisninger
7,00 Sider/besøk
0,00 % Transittstoppfrekvens
00:05:47 Gj.sn. tid på nettsted
100,00 % % Nye besøk
Dette er stattestikken for den aktuelle siden i dag. Vel og merke veldig lavt iforhold til andre dager. Men etter å ha tatt en titt ser jeg at mandager er den siden det er minst trafikk iløpet av uka.
Men som dere ser så har disse 4 besøkende som også er UV har lest 7 sider hver.
(sanheten er at 3 stk har lest 6 sider hver og 1 har lest ti men det spiller ingen rolle)
Tiden på siden er også ganske (!) bra. nesten 6 min.. hmm
Ja, det jeg lurer på er hvordan jeg kan "premiere" disse brukerne? Vil jo gjerne ha disse besøkende igjen.
Men hvordan? Ja, jeg vet at jeg må fortsette med å poste innhold på siden men det gjør jeg så mye jeg kan.
Er det noen andre måter?
Takker for alle svar
Har de siste dagene opplevd noe jeg ser på som veldig god trafikk..
Har ikke mange besøkende om dagen men de som er inne leser!
4 Besøk
28 Sidevisninger
7,00 Sider/besøk
0,00 % Transittstoppfrekvens
00:05:47 Gj.sn. tid på nettsted
100,00 % % Nye besøk
Dette er stattestikken for den aktuelle siden i dag. Vel og merke veldig lavt iforhold til andre dager. Men etter å ha tatt en titt ser jeg at mandager er den siden det er minst trafikk iløpet av uka.
Men som dere ser så har disse 4 besøkende som også er UV har lest 7 sider hver.
(sanheten er at 3 stk har lest 6 sider hver og 1 har lest ti men det spiller ingen rolle)
Tiden på siden er også ganske (!) bra. nesten 6 min.. hmm
Ja, det jeg lurer på er hvordan jeg kan "premiere" disse brukerne? Vil jo gjerne ha disse besøkende igjen.
Men hvordan? Ja, jeg vet at jeg må fortsette med å poste innhold på siden men det gjør jeg så mye jeg kan.
Er det noen andre måter?
Takker for alle svar