Hmm, nei.
Sitter og leser litt om det, og begynner så smått å vurdere det dithen at jeg kanskje skal kjøre tre separate wp-installasjoner istedenfor. Siden denne tråden opprinnelig ble startet har mye skjedd, og istedenfor å ha en blogg har jeg nå valgt på å sette opp en enkelt nettside, med statiske undersider istedenfor dynamiske, noe som gjør det en del enklere å holde styr på.
Men så er spørsmålet, siden sidene skal være på norsk (jeg retter meg primært mot det norske markedet), engelsk og dansk, ser jeg for meg to alternativer.
1) Legge alle de respektive installasjonene i hver sin katalog, f.eks
www.danhansen.net/NO, ~/DK og ~/EN og så la selve rotkatalogen inneholde en enkelt index.html hvor man så bare kan velge det språk man ønsker å lese på. Det linkes selvfølgelig til hvert enkelt språk i hver enkelt installasjon, så man enkelt kan skifte mellom dem når man først er inne.
2) Legge den norske versjonen direkte på rot (eller under ~/NO med index på rot) og så de andre under respektive ~/DK og ~/EN. Da vil man alltid komme inn på den norske installasjonen så sant man går direkte inn på url, så får de utenlandske heller velge språk derfra.
Hva anbefales? Og hvorfor?
Eventuelt andre løsninger? (Har kikket på WPML ...)
Mvh Dan