Med
litt galgenhumor, så våger jeg må på "Haha.. dette ble råere enn jeg hadde trodd."
Fikk dessverre ikke fulgt utviklingen noe mer i går kveld, men når jeg sitter på jobben å ser det her, så må jeg si at jeg ble en smule overrasket.
Spesielt bra den derre "Det er viktig å slette denne spamtråden" med svar fra Dan: "Hvorfor det?" - haha, lo godt av den
- Kan tenke meg det må være artig å bestige K2, eller for den saks skyld Slottsfjellet, med en fyr som han der. Holder seg jo ordentlig til saken hele veien der... Jeg tror kanskje brukernavn og Kenneth har rett.. Fyren er sikkert canakas så det holder
Og til brukernavn: - Bedre "Geir Jensen" finnes neppe!
Likte denne fra min kjære venn Oddgeir også:
Kan vi sjekke ip-adressene desse nye brukarane er laga på?
Er vi vitne til at fleire menneske som som ikkje er brukarar på foto.no, har blitt det akkurat idag, og går i forsvar for trådstartar?
Eller er det trådstartar som prøvar å nyansere inntrykket med alter-ego?
Lagt inn idag kl. 00:03 av Oddgeir Nossen
ja ja.. Kan virke som om Oddgeir er litt småbetutta av at han ikke klarte å stoppe tråden med den voksne og modne postinga han bedrev tidligere.
Ser ut som om han Torstein Opperud kunne vært herfra da...!? Eller er det faktisk en fotofyr som HAR gjort som Geir Jensen sa, og tenkt litt?
Uansett:
Takk til alle sammen for god støtte!
Det er alltid hyggelig når folk stiller opp - jeg skylder dere en tjeneste.