Jeg driver ingenting for øyeblikket, men kommer til å opprette noe i begge de to landene i løpet av de neste 6 månedene, så om du kommer over noen kjekke adresser så del dem gjerne her i tråden!
Selv bruker jeg programm fra IBP & Arelis. Her ligger det lagt inn mange søkemotorer og kataloger fra flere land.
Torrent finner du her:
** Url fjernet **
Jeg har et par danske og svenske sider som jeg promoterte gjennom flere ungdomsforumer. Dette er sider som spres videre av brukerne, men forumene var perfekte å starte med.
Det som har vist seg best for meg, er å hente inn skandinavisk trafikk fra den internasjonale trafikken jeg har, for siden å geo redirecte den til sider på svensk eller dansk.
Jeg har fått oversatt noen småsider 200-300 ord for $10 på DP. Men kvaliteten kan variere så jeg bruker å leie inn 2-3 pers som retter hverandres oversettelser.
Hvor mye betaler du for oversettelser?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.