Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få svensk og dansk trafikk

Adrian

New Member
Noen her som driver noen sider i danmark eller sverige, som vet om kataloger, digg-kloner etc for å få svensk og dansk trafikk?

Noen andre tips til å få mer trafikk fra disse landene?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg driver ingenting for øyeblikket, men kommer til å opprette noe i begge de to landene i løpet av de neste 6 månedene, så om du kommer over noen kjekke adresser så del dem gjerne her i tråden!
 

picxx

Well-Known Member
Det som har vist seg best for meg, er å hente inn skandinavisk trafikk fra den internasjonale trafikken jeg har, for siden å geo redirecte den til sider på svensk eller dansk.
 

picxx

Well-Known Member
Så du redirecter svenske brukere til den svenske versjonene av siden? Eller hva mener du?

Jupp...slike små flagg opp til høyre gjør stort sett susen, og det er program som gjør dette veldig enkelt :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har brukt et par program som bruker Google til å oversette, etter en stund så blir sidene blokkert i Google.

Ja, google liker ikke scraping ..... lol
(Det er vel scraping de tjener pengene sine på?)

Det beste er å få sidene oversatt av profesjonelle....det koster ikke skjorta, slik mange tror.
 
U

Uregistrert

Guest
"Jupp...slike små flagg opp til høyre gjør stort sett susen, og det er program som gjør dette veldig enkelt"

Har noen link til det programet?
 
Topp