Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få annonse over header

antidote

Medlem
God kveld :eek:
Jeg har nettsiden 20020.no | Musikk, film og tv-serier og installerte for en stund siden en plugin som gjorde at jeg kunne få annonse over headeren. Det funker i ca 3 timer før hele nettsiden gikk ned.
Har du en fin kode som jeg kan lime inn slik at annonsen vises i midten over headeren? Eller noen tips som hjelper? Takker for hjelpen jeg kan få ;)
 

antidote

Medlem
Når jeg limer inn annonsen over headeren så følger teksten i bunnen av siden (©2013 kontakt osv...) Også kalt footer, ikkesant?
 

antidote

Medlem
Det er en vanlig kode fra tradedoubler til en enkel annonse.
Jeg prøvde igjen og laste ned samme plugin og lime inn annonsen slik at den ble vist over header. Etter en lang stund, ble alle sendt til mobilsiden og så en halv time etterpå gikk siden ned.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
oi, nei, ikke rett under <head> heller, det blir veldig feil og alt for tidlig! <head> er ikke det samme som headeren, <head> er der alt av informasjon om siden skal stå, f.ex. hvor nettleseren finner css-filer, meta description og sånt, og endel javascripts kan/skal ligge der. Du skal ganske mye lenger ned, MINIMUM etter <body>.

Skal vi se, nå har jeg lasta ned themet, hvor er det egentlig du vil ha annonsen, over menyen, eller mellom menyen og headeren?
 
Topp