Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan eie ett .no domene fra utenlandsk foretak

skruf

Medlem
Har en nettside under ett .no domene som jeg vurderer og selge til ett utenlandsk foretak.

Hvordan kan dette flyttes?

Er det kanskje noen som tilbyr seg å eie det mot en lang leiekontrakt?

Det er snakk om at det er en butikk rette mot Norske kunder, men som sender varer til Norske kunder fra utlandet. Alt blir også styrt fra utlandet.

Den eneste "linken" til Norge er forsovidt eierskapet av .No domene som fortsatt må stå pga. merkevare..
 
Sist redigert:

Santo

Active Member
Sendte de en mail å spurte etter denne tjenesten, men de mente at de ikke tilbydde den.

Litt irriterende, hadde vært den perfekte løsningen.

Da må dere ha snakket forbi hverandre tror jeg.

Jeg var som sagt i kontakt med de i starten av desember ang. akkurat den samme tingen, og dette var noe de kunne tilby.

Jeg hadde kontakt med en som heter Anders Wollner på deres support.

Prisene som jeg oppga tidligere er hva det kostet.
 

Santo

Active Member
Da må dere ha snakket forbi hverandre tror jeg.

Jeg var som sagt i kontakt med de i starten av desember ang. akkurat den samme tingen, og dette var noe de kunne tilby.

Jeg hadde kontakt med en som heter Anders Wollner på deres support.

Prisene som jeg oppga tidligere er hva det kostet.

De kalte forøvrig tjenesten ''hjälp att uppfylla registreringskraven''.

Jeg forsøkte å finne noe om dette på hjemmesiden deres nå, men fant ikke noe... Det er mulig at de har sluttet med tjenesten, men da må det være helt nylig, iogmed at jeg fikk informasjon om den for ca. en måned siden.
 

skruf

Medlem
De kalte forøvrig tjenesten ''hjälp att uppfylla registreringskraven''.

Jeg forsøkte å finne noe om dette på hjemmesiden deres nå, men fant ikke noe... Det er mulig at de har sluttet med tjenesten, men da må det være helt nylig, iogmed at jeg fikk informasjon om den for ca. en måned siden.

Fikk mail fra de om at de hadde tilbydt det, men at de hadde sluttet med det etter noen diskusjoner med registraren..



Er fint at noen her tilbyr seg tjenesten, kan godt hende at jeg benytter meg av det.

Men i første omgang er jeg ute etter ett firma som tar seg av tjenesten.
 
Topp