metallian
Medlem
Ligger i overkant av tusenlappen i snitt på seo nokså jevnt hver dag
Mulig jeg er teit men hva menes med "på seo"- at du har sider søkeoptimalisert slik at du får mye adsense-trafikk via google?
Ligger i overkant av tusenlappen i snitt på seo nokså jevnt hver dag
Mulig jeg er teit men hva menes med "på seo"- at du har sider søkeoptimalisert slik at du får mye adsense-trafikk via google?
jaha...hvor mye tjente dere helgen?
Denne tråden er tilegnet påminnelser om hva man enkelt kan gjøre for å rette opp en lite innbringende periode på nett.
Så hva gjør jeg?
Jeg kontakter gamle kunder og tilbyr nye tjenester, det fungerer veldig bra.
Hva gjør du?
En kjapp regnskapssjekk viser at 12 første månedene med egne sider resulterte i ca 47 000 brutto inntjent. Timeprisen vil jeg ikke snakke om, men jeg ser på det som hobby Juni 09 var en mycke bra måned så jeg klarer "dodge" mva-regnskapet noen måneder til håper jeg...
Man lærer hele tiden og det er bare 3 mnd siden jeg begynte med f.eks TD og denslags programmer. Fortsetter progresjonen kan jeg om få år trappe ned min "vanlige" jobb for så å pensjonere meg når jeg er 40...håper jeg
EDIt:'
Snitt på 128kr dagen forøvrig. Om jeg jobba,fiska eller lå i senga og feis
En kjapp regnskapssjekk viser at 12 første månedene med egne sider resulterte i ca 47 000 brutto inntjent. Timeprisen vil jeg ikke snakke om, men jeg ser på det som hobby Juni 09 var en mycke bra måned så jeg klarer "dodge" mva-regnskapet noen måneder til håper jeg...
Hey, et lite tips: MVA-registrering kan være gull verdt hvis du har litt utgifter som kan være relevante for driften (alt fra webhotell, ny datamaskin, telefon, kamera og internett, til nytt skrivebord og kontorstol), og du har primært bedriftskunder. Selve regnskapet er ikke noe værre å holde styr på enn du allerede må, den eneste forskjellen er at du får tilbake moms for alle mulige ting du kjøper til firmaet/driften.
MVA-regnskapet vil gå i solid pluss for min del siden 90% av inntektene kommer fra utlandet og er nullsatset-men siden jeg kan gå 3 år tilbake og få etterbetalt MVA utsetter jeg gjerne litt til-hatt firma 19 måneder eller noe sånt
men siden jeg kan gå 3 år tilbake og få etterbetalt MVA