Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye tjente du i dag?

jeffdonk

Medlem
80-90kr pr dag på adsense er jo ikke så verst, hvor mye trafikk har du for å få det?

ikke stort, har vel i snitt litt over 100 sidevisninger dagen. Sidene er spesielt satt opp for adsense, så ca. 15% CTR, samt ok betalte nicher.

Endelig fått litt tid til overs å lanserte 7 nye nettsider igår, spent på å se om de vil bringe inn noen kroner.
 

Alf

Medlem
Det drypper litt inn hver uke på aff kontoen min hos bet365 selv om det er mange år siden jeg sluttet grunnet dårlig samvittighet, og delvis forbudet i USA gjorde at jeg ga opp. Får ikke ut pengene før jeg blir aktiv igjen. Får vel bare lage en ny side.
 

jeffdonk

Medlem
Så hva gjør dere dager hvor inntjeninga er for liten da?

skriver og submitter artikler til eza og en haug andre artikkel nettsteder.

Lurer på hva dere som har norske nettsteder bruker som ressurser for eksterne linker? Har en norsk nettside med ekstrem potensiale, men får lite ut av utenlandske linker og sliter med å bygge i Norge da artikkel markedsføring og liknende da jeg driver mest med artikkel markedsføring og finnes vel bare webartikler.no eller noe i Norge.
 

Travellingman

Nettgrunder
ikke stort, har vel i snitt litt over 100 sidevisninger dagen. Sidene er spesielt satt opp for adsense, så ca. 15% CTR, samt ok betalte nicher.

Endelig fått litt tid til overs å lanserte 7 nye nettsider igår, spent på å se om de vil bringe inn noen kroner.

Er det mulig å få se en sånn adsense site? ;)
 

Bjørnar

Gründer
når det er rolige tider pønsker jeg ut nye ideer jeg kan tilby kundene mine. i tillegg prøver jeg å få noe ut av de domenene jeg har liggende som ikke er i drift - litt for mange akkurat nå :-S
 
Solgte et domene idag for 30.000 - Grei fortjeneste - Og domenet er på et (1) ord og internett-relatert.

Kjøper vil nok foreløpig ikke like at jeg offentliggjør navnet - tror jeg.
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Solgte et domene idag for 30.000 - Grei fortjeneste - Og domenet er på et (1) ord og internett-relatert.

Kjøper vil nok foreløpig ikke like at jeg offentliggjør navnet - tror jeg.

Norsk eller utenlandsk? Domenet tenker jeg på.
 

Overlord

Medlem
Ligger i overkant av tusenlappen i snitt på seo nokså jevnt hver dag (full jobb på siden) (man-tir absolutt størst, faller utover uken, spesielt helgene er nedturer). Når de går dårlig pleier jeg å ha is i magen, tror google har nokså lett for å oppdage linkspam hvis du plutseli får ti innlinker når det vanligvis går uker mellom hver gang...

Sakte men sikkert er vel løsningen... Eventuelt prøve seg innenfor et nytt felt for å se om det går bedre.
 
Topp