Dmoz fungerer utrolig dårlig. Har du flaks så kommer du til en kategori hvor redaktøren er någenlunde oppadgående/samt ikke er redaktør kun for å mele sin egen kake. Har du uflaks så.....
Det tar uansett vanvittig lang tid å få noe respons der. Hele katalogen er et mislykka prosjekt slik det er nå spør du meg.
Synes også katalogen er ganske mislykka, men den hjelper sida veldig hvis jeg først får lagt den inn. Prøver å legge inn i Sports> Cycling> Unicycling og det er kanskje ikke den kategorien med flest redaktører. Prøvde selv å bli redaktør en gang, men fikk aldri noe respons. Hvem styrer dette?
Hvordan hjelper den?
Personlig faar jeg en god del trafikk fra kvasirs emnekatalog, og med det siste innen google's retningslinjer kan du ikke forvente aa faa noe annet enn .. ja, trafikk.
Den skal vel hjelpe med god rangering i søkemotorer (google) og det skal være godt for innlenker eller noe i den dur. Hvertfall det første, men er kanskje ikke verdt det når det tar "år" å få inn sites der.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.