jeg svarte dette i "takk for meg tråden" men dette passer bedre her
Det som er logisk er at man forventer normal folkeskikk fra alle brukere på forumet, både mods, admins og alle brukere. Jeg har så vidt satt meg inn i denne "situasjonen" som er på forumet. Noen i ledelsen vil ha mer "seriøsitet" og ikke ha ett forum for "fjortisser" , og noen vil ha diskusjoner i annonsetråder, noen ikke. Eller ligger det mer bak?
Min personlige mening er at et forum som dette er tjent med at det kommer mangen nye brukere, og da gjerne yngre, som gir ett frisk pust. At noen er mer old school enn andre er jo flott det, men at man bare skal ha ett old school eliteforum er dødfødt i mine øyne. Da vil forumet før eller siden dø ut.
Slik jeg ser det så er eier her enig med meg , eller tar jeg feil nå? Denne kranglingen som er nå undergraver i mine øyne bare eier's autoritet, og var jeg han ville jeg enkelt og greit fjernet modstatus/admin status på de som undergraver denne autoritet.
Og så kjørt forumet i denne retningen:
1. Ett forum som tar velkommen imot alle brukere, både "oldschool" og "newbs"
2. Ikke tillatte diskusjon i annonseforumet.
3. Forvente normal folkeskikk fra alle, selv om en god diskusjon er selfølgelig bare bra
Så kan de som ikke er enig forlate forumet, på sikt vil det ikke ha noe å si, da forumet likevel vil få en større tilstrøm av nye brukere enn de som forlater.
Men det er nå bare min mening