Hva syns dere?
F firmautvikling Medlem 16 Jun 2012 #3 Ja? Ser den burde vært i galleri tråden nå. Er det mulig å flytte den dit?
H hvaer Medlem 17 Jun 2012 #4 Jeg nekter å tro at fargen på treverket er slik som det redigerte bildet tilsier, ergo, ikke spesielt imponert.
Jeg nekter å tro at fargen på treverket er slik som det redigerte bildet tilsier, ergo, ikke spesielt imponert.
Dag Frogner Supermedlem 17 Jun 2012 #5 Noe sier meg at alt der som er grønt på det ferdige bildet egentlig skulle vært brunt? Kvaliteten på bildet var jo ikke veldig bra i utgangspunktet, men noe slikt er kanskje litt bedre?
Noe sier meg at alt der som er grønt på det ferdige bildet egentlig skulle vært brunt? Kvaliteten på bildet var jo ikke veldig bra i utgangspunktet, men noe slikt er kanskje litt bedre?
F firmautvikling Medlem 17 Jun 2012 #6 mhm det er riktig. Dette er laget for en kunde som ønsker det grønt Som denne:
TorsteinO Art Director & grunder 17 Jun 2012 #7 hva jeg syns? Vel, det er ikke akkurat *veldig* avanserte greier det der, men det ser ikke ut til at du har gjort noen store feil ihvertfall
hva jeg syns? Vel, det er ikke akkurat *veldig* avanserte greier det der, men det ser ikke ut til at du har gjort noen store feil ihvertfall
F firmautvikling Medlem 17 Jun 2012 #8 Det er bra Gjort for en kunde - bilderedigering for 199,- pr.time
TorsteinO Art Director & grunder 29 Jun 2012 #9 Derimot blir jeg litt skeptisk når du tydeligvis er så voldsomt fornøyd over å ha fått til noe såpass basic...?
Derimot blir jeg litt skeptisk når du tydeligvis er så voldsomt fornøyd over å ha fått til noe såpass basic...?