Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Jeg er ute etter flere gode tips til verktøy som gjør hverdagen min enklere som webmaster. Hva slags desktop verktøy er to mer eller mindre avhengig av for å gjøre webmaster hverdagen din enklere, raskere og mer effektiv?
List opp verktøyene du bruker og hvorfor du liker dem.
PS: Jeg er spesielt interessert i de mindre kjente programmene, enten det er stort eller lite, brukt til markedsføring eller organisering av passord.
SEO Software by Web CEO :: Search Engine Optimization Software / Complete SEO Toolkit :: Website Optimization, Promotion and Submission SEO Software
Et kjekt program får å måle forskjellige kampanjer. Indekserte sider, rankeringer i masse søkemotorer (norske søkemotor også) og masse annet.
Free Download Color Detector 1.01 - Obtain RGB, & hex code of any screen pixel.
Et program jeg bruker for å måle fargene på skjermen. Flott når du jobber med design og lurer på hvilke fargen en eller annen side bruker.
Easy Thumbnails Software -- Free thumbnail utility from Fookes Software
Kjekt lite program for å kjøre ned kvalitet og størrelse på store mapper med bilder. Bruker det også mye som fotograf når jeg publiserer portfolio.
BlogDesk
Et program jeg bruker for å publisere nyheter i bloggnettverket mitt.
Andre programmer
Dreamweaver og Photoshop, men dem vet dere vel hva brukes til.
List opp verktøyene du bruker og hvorfor du liker dem.
PS: Jeg er spesielt interessert i de mindre kjente programmene, enten det er stort eller lite, brukt til markedsføring eller organisering av passord.
SEO Software by Web CEO :: Search Engine Optimization Software / Complete SEO Toolkit :: Website Optimization, Promotion and Submission SEO Software
Et kjekt program får å måle forskjellige kampanjer. Indekserte sider, rankeringer i masse søkemotorer (norske søkemotor også) og masse annet.
Free Download Color Detector 1.01 - Obtain RGB, & hex code of any screen pixel.
Et program jeg bruker for å måle fargene på skjermen. Flott når du jobber med design og lurer på hvilke fargen en eller annen side bruker.
Easy Thumbnails Software -- Free thumbnail utility from Fookes Software
Kjekt lite program for å kjøre ned kvalitet og størrelse på store mapper med bilder. Bruker det også mye som fotograf når jeg publiserer portfolio.
BlogDesk
Et program jeg bruker for å publisere nyheter i bloggnettverket mitt.
Andre programmer
Dreamweaver og Photoshop, men dem vet dere vel hva brukes til.
Sist redigert: